Između ostalog i linkovi...

Tomek-Moj the bestichni frendich, malo je lud i svaki dan me pokushava ubiti al, jebga... to je ljubaffff yes lolchek

Moja sister-Iva the piva, hm da, cudna biljka

Ivanchica-moja the bestichna frendica

Barky-frend iz razreda

Mirjanica-ljubav iz razreda

Muchenje-probajte prezivjeti :))

Neven-no comment wink, kidding

Hrvoje-nema kaj, poseban chovac smijeh

Moja mala Karmica, moja ljubavnica.... psssst

JANjA-Moja psihijatrica.... cele dane me slusha :)

Moja Luca - Lucija

Fency kvartet

Zekoslav mrkva-Denis

Apostol jimmy

Igorrrr

Dadix

Karlo

VeV@

Emo Sarita.... ;-)

Tenchy

Tamno crni

Risek

Lukrecija

Declan-the singing kid ;-))

Enrique-official website

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (20)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

hm da.... opis.... strashno....na ovom blogu se moze nachi sve moguche i nemoguche heheheh
ah kakav opis, niko ga nema...
evo, moja osobna

ime:ana

prezime:hehehehe

dan kad je princeza rođena rofl:09.04.1992.

prastara:ako neko ne zna rachunati-15 thumbup

šklola:1. gimna vž (1.f), SGŠ vž smijeh

iz linkovlja izdvajam:

najbolja frendica:IVANAAAAA

najnajnajbolji frend i moja najvecha ljubav wink:beba na motoru wink

moja ljubav: hehehe... da ne bi zujo

hobi:hm... jednog dana kad se sjetim možda dopishem

horoskop:ovca (mislim...ovan)

pushenje: ma neee bang

alkohol: ko ja? ma kaj bi dead

brachno stanje: u nesretnom braku

djeca:13 ili 14 nisam sigurna

icq:415-149-105 (Papatango)

skype:ana_bananas (Beast in beauty) smijeh

msn:
lupus0904@hotmail.com

myspace:ana

glazba:slusham sve kaj mi se slusha osim narodnjaka madheadbangpuknucunamcorblablaeekno

je ovo dosta?:DAAAAAAAA

idem... uzivajte u zivotu iii.... kako je rekao poznati mislilac Tomek-"Budite dobri! "mah


srijeda, 28.03.2007.

naslov

mmm..... da "nekaj novo".... kaj bi ti ivana? sve vidish-sve znash.
zapravo vidish ono kaj hoches
videti i onda meni nish ne velish nego chekash da poludim i onda
to ne zavrshi dobro....heheheh... samo
da znash ja sam si to zapamtila burninmad..... josh bush ti
naje*biiip radi toga....yes i tako to...
nema nish novog....e da, karmen, ono kaj sam ti napisala pod
teorijom.... hm da... ne znam bash....
nisam vishe sigurna (shit happens kak ti velish)-ali sam svejedno
jako heppy, makar me muchi ona
pjesma u prijashnjem postu...yeah rofl .... dosta..... i izgleda
da je moj zaljubljeni frendich nashel
novu princezu pa je sad O.K. cerek ne da mi se vishe nish
pisati pa evo-nova pjesmica, fotkice i novi
tekstich uzivajte kiss i wave svima
P.S-ich:nisam stavila
lyricse od ove pjesme koja vam sad
vjerojatno ide na zivce wink jer mi je ova bolja
(to je samo refrenchic zbog kojeg sam ju stavila If you're
lost, you can look, and you will find me,
time after time, if you fall, I will catch you, I will be waiting,
time after time)iiii.....
ivana josh se nebrem odlucit koga da pozovem.... daj ti odluchi
plz pusam te


It's all right with me
as long as you
are by my side

Talk or just say nothing
I don't mind your looks never lie
I was always on the run
finding out what I was looking for

And I was always insecure
just until I found

Words often don't come easy
I never learned
to show you the inside of me
I know my baby

You were always patient
dragging out what I try to hide

I was always on the run
finding out what I was looking for
and I was always insecure
until I found

You, you were always on my mind
you, you're the one I've been living for
you, you're my everlasting fire
you're my always shining star

The night's always a good friend
a glass of wine, and the lights are low
you lying beside me, me full of love
and filled with hope....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




- show me some love (12) - trebash na pismeno? - # -

subota, 24.03.2007.

just a song



samo nova pjesmica (ivanchica ti znash koga bi to ishlo)
citajte lyricse dole brrrr ..... pozz i pusa svima

No, I cant forget this evening
Or your face as you were leaving
But I guess thats just the way this story goes,
You always smile....
But in you eyes your sorrow shows
Yes it shows

No I cant forget tomorrow
When I think of all my sorrows
When I had you there but then I let you go
And now its only fair that I should let you know
What you should know

I cant live
If living is without you
I cant live
I cant give anymore
Cant live
If living is without you
cant give,
I cant give anymore

Well, I cant forget this evening
Or your face as you were leaving
But I guess thats just the way this story goes,
You always smile
But in you eyes your sorrow shows
Yes it shows

cant live
If living is without you
I cant live
I cant give anymore
Cant live
If living is without you
I cant live,
I cant give anymore

Ohhhhhh(No cant live)
No no no (No I cant live)
I cant live (No cant live)
If living is without (No I cant live)
I cant live (No cant live)
I cant give anymore (No I cant live)



- show me some love (9) - trebash na pismeno? - # -

petak, 23.03.2007.

hm da....

ziva sam inache samo da znate.... thumbup tako....
e da i usput ja sam jaaaako vesela hehehe no ovak samo
da odma objasnim ovaj prvi filmich dole je samo za moju
najdrazu ivanchicu (o sylvia?.... yes mickey...... how do you
call your
lover boy? -come here lover boy.... and if he doesn't answer?
oooo lover boy....
hehehehehh)
onda dalje imate zadnju scenu iz filmicha "Dirty dancing" bash
mi je
zakon taj film.... proganja me hehehehh.....no ok.... da se
skoncentriram nut
pisala sam kemiju iiiii.... kaj da velim... najbolje nish.... teorija
je lagana
ali o zadacima ne bi.... rofl
e da (vech sam ti to napisala ivchi) ali sam konachno skuzila
kolko moze
znachit jedna jedina poruka.... oooo da..... cerek
da da.... opet se ja
budalim al sve je to za ljude.... Ivana kaj da josh pishem?????
nije bitno
nemam ideja no to je vech uobicajeno... danas nema fotkica
jer imate
filmiche....mogla bi vam stavit novu pjesmicu ali samo ako
bute dobri....
a zapravo nechu.... ova mi je bash dobra bwehuhuhu
hehehehheh

pozzich i pusica svima wave kiss


P.S-ich: drugi put bum dodala josh jednu sexy scenu ne cu sad da nebi pomislili da sam
"gotova" eek hehehheh pozz
huhuh zapravo samo jedna fotkica



- show me some love (16) - trebash na pismeno? - # -

srijeda, 21.03.2007.

a-a

nema posta..... zajebali su me svi.....



- show me some love (9) - trebash na pismeno? - # -

nedjelja, 18.03.2007.

nema posta

brrr, ja bi pisala, a ne znam kaj..... mozda da stavim neke fotke? ili novu mjuzu? ili nesh trece? nemam pojma...e ljudi, to se samo meni cini ili je sve vishe i vishe nekih jadnih reklama na tv-u.... mislim... onaj jebeni "tomato"-covjece, pogodi ga u onu blesavu glavu a on daalje kima i laje.... jooj.... ili ona...kikiriki tarifa.... majko mila.... samo tele 2 moze napravit tak blesavu reklamu, ili ona pikova shunka s dodatnom opremom.... ljudiiiiii.... al mi je zakon ona za torticu s one dve klinke i ona za citroen c4 picaso....jooj bash su zakon... isuuse, pa ja pishem o reklamama.... jooj ....stvarno mi je dosadno... i josh nesh skinula sam si 4 enriqueva albuma
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket ..... i bash sam hepi...evo mjuza (jedna od "tema" iz filma "Dirty dancing" i to iz scene gdi on nju uchi plesati rrrrrr rofl samo se shalim, nije najnovija ali je super tekst) i fotkice, jedna mica maca, shapice i jedna sad girl.... pusa i pozz svima wave kiss
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



- show me some love (24) - trebash na pismeno? - # -

subota, 17.03.2007.

brrrr



ljudi gotova sam.... u pon pishem matematiku no i biologiju headbang pa u petak kemiju burninmad, a o njemachkom eek u utorak ne cu ni pisati.... MAMAAAAA.....shmrc....ma sve je ok osim kemije... ma da... kemija je Z A K O N ! ! ! (ali janya, ne bi se bunila da imam one instrukcije ) heheh opet sam zlochesta..... jooj ja bi one role blabla a niko mi ih nece kupiti no rolleyes ... eee ide danas neko s menom zezat konobara u basseball bar ? (koga ja zezam ne idem ni ja, gotova sam vec sad zijev )
ljudi ko je gledal onaj film s pederchekima jucher rofl ..... uaaaa kak je gadan..... rofl ..... eto nema vishe inspiracije sve je nestalo.... jos vam ostavljam slichice (ne znam zakaj ... hehe znam ja dobro),novu pjesmicu, jedan tekstich i to je to od mene wink
wave i kiss svimaaaaaa....
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket come and hold my hand.....
This is love calling earth
Do you know how much it hurts?
I didn't die overnight
In the wind I had candlelight
I'm controlled by my fear
All the voices in my head
That I can hear

Please don't hurt me

How do I learn
To give love and be loved in return
If this is heaven I'm falling
I'd rather jump and run away
Than see it burn
I feel I could die
Before I sleep I kiss your cheek
And say goodbye

I'm so sorry
Please don't hurt me

This is love calling earth
Do you know how much it hurts?
I didn't die overnight
In the wind I had candlelight

I'm controlled by my fear
And all the voices in my head
That I can hear

I'm so sorry
Please don't hurt me

If you could see me through my mother's eye
Only then would you begin to realise
All the places I have ever been
Have scared me half to death or
Somewhere in-between

I'm so sorry
Please...



- show me some love (11) - trebash na pismeno? - # -

petak, 16.03.2007.

heheh

jooj moram vam konachno napisati kak sam tuzna jer nisam bila u shkolici od ponedjeljka do danas...... jaaako volim shkolicu nemam vam kaj drugo pisati..... to je to.... imate novu pjesmicu tu pokraj...... kiss i wave svima.....
P.S:kome je dosadno nek mi kupi ove rolice-roces dublin-woman thumbup yes
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



- show me some love (9) - trebash na pismeno? - # -

srijeda, 14.03.2007.

hehehehe

sama sebi se cudim kak sam mogla napisati tak pametni post (ovaj dole hehhe)..... takvih vishe ne bude...... josh sam bubana i doma sam i nish ne radim i nish ne znam i nemam nikakve novosti i luda sam smijeh ..... malo sam se "zabavljala" i nashla sam ovog chovjechuljka-supach pjeva iii... uglavnom radi obrade "starih" stvarchica (dole vam je njegova fotkica a i link je somewhere smijeh ) ..... ne znam vishe kaj da vam pishem... najbolje nish.... heheh wave i kiss svima....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



- show me some love (6) - trebash na pismeno? - # -

utorak, 13.03.2007.

novi post

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
...... frend mi je rekel da o tome pishem danas....... pozz svima i pusa svim zwjerkama ;-)
isprichavam se zbog ovog zanimljivog posta ali..... ehheh nish.... mah



- show me some love (5) - trebash na pismeno? - # -

ponedjeljak, 12.03.2007.

zaboravih...

e ovu pjesmu bi nekome poslala (ivana.... znash kome).... refren je bitan heheheheh

Monday night, and I feel so low,
I count the hours, but they go so slow.
I know the sound of your voice, can save my soul.
City lights, the streets are gold.
Looked down my window to the world below.
Move so fast, but it feels so cold
And I am all alone,
Don’t let me die, I’m losing my mind,
Baby, just give me a sign.

And now that you’re gone,
I just wanna be with you.
(Be with you)
And I can’t go on, I wanna be with you.
Wanna be with you..

I can’t sleep, I’m up all night.
Through these tears, I try to smile.
I know, the touch of your hand, can save my life.
But don’t let me down, come to me now,
I got to be with you some how.

And now that you’re gone,
I just wanna be with you.
(Be with you)
And I can’t go on, I wanna be with you.
(Be with you)
Wanna be with you.

Don’t let me down,
Come to me now.
I got to be with you some how.
And now that you’re gone,
Who am I without you now?

I can’t go on, I just wanna be with you.
And now that you’re gone,
I just wanna be with you.
(Be with you)
And I can’t go on,
I wanna be with you..
(Be with you)
Wanna be with you..

(Now that you’re gone)
Just wanna be with you..
And I can’t go on,
I wanna be with you.
Oh..
Just wanna be with you, just wanna be with you.



- show me some love (5) - trebash na pismeno? - # -

shmrc....

ajoj... ljudi bubana sam..... i danas nisam ishla u shkolu i nisam cula najnovije tracheve i sad bum zgubila titulu najtrachare u razredu grrrr rofl ..... zezam se..... nemam vam kaj pisati.... izlezavam se, pijem chajeke, tabletice, sirupeka.... jooj namcor ..... malo sam "zmuchena" .... zvala me moja najfrendica da mi ispricha kak je bilo na testu iz biologije i veli da je bilo jako teshko.... uuu da.... zvala me i moja mala karmica i rekla mi je da im jako falim u glazbenoj .... bash smijeh ..... uzivaju bez mene.... hehehheh.... svi su bubani oko mene.... tralala.... a ok.... nemam vishe gluposti koje bi napisala.... pa vas pozdravljam.... kiss svima.... mah
heheheh koje stvorenje:Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

mmm could i have this kiss forever Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



- show me some love (5) - trebash na pismeno? - # -

nedjelja, 11.03.2007.

wooow

evo opet ne znam kaj da vam pishem......sutra pishem biologiju u petak je na redu kemija..... headbang uh uh ...... eto muchi me ljubav.... ma da.... boli me briga za to... frendice me na veliko zezaju u svojim postichima , al ok BUDEM JA VAS SREDILA, OSVETA JE SLATKA bweuheahue.... malo sam razmishljala kaj bi ja napravila da mi dechko napravi ovo kaj je mojoj maloj karmici napravil njezin idiot.... ma vjerojatno ne bi napravila nish jer mrzim takve ljude.... dvolichne, bezobrazne, ljubomorne, zavidne..... ma bzvz... sad sam opet napisala hrpu gluposti jer me "neki" siluju smijeh da pishem post a ne znam kaj da pishem.... hahaha i inache sam jako perverzna (uchim od najboljih da da, zwjerke moje)....... ali u pisanju se pokushavam suzdrzati.... bash..... no nema veze..... pishite, komentirajte, radite kaj hocete, sve citam sve slusham..... pozzich i pusa svima, jako vas volim-posebno neke yes.... thumbup wave
ide neko s menom tu? plizzzz naughty ajde..... idemo....
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
ili mozda tu:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



- show me some love (7) - trebash na pismeno? - # -

subota, 10.03.2007.

WHY???

ljudi jako sam anhepi...... neko me prijavil administratoru zbog krshenja pravila servisa lud.... a kaj najbolje ne znam kome sam ja kaj napravila.... puno hvala onome ko mi je to sredil, bash mi je super kad nikome nebrem ostavit komentar rolleyes..... hvala puno namcor
pozz

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



- show me some love (12) - trebash na pismeno? - # -

petak, 09.03.2007.

ma sranje.....

bok ljudi....htela bi vam nekaj napisati ali nemam inspiracije dok sam tak...... ajoj jako sam tuzna samo da znate..... nemam vam kaj pisati....mislim.... imam ali ne smem takve stvarchice tu pisati.... no ..... neko mi jako fali (karmen i ivana znaju ko) aa za vas ostale je i ovo dosta.... to je sve kaj imam za reci ....
all i need is hug...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

pusa svima i pozdrav mah



- show me some love (6) - trebash na pismeno? - # -

srijeda, 07.03.2007.

ne znam

da ovak...... ne cu vishe pisat o emachima...... imam svoje mishljenje o njima i to je to..... vidim da svaki put kad napishem postich o njima ili nest slichno ima nekih koji bi se prepucavali, valjda ovak ne bi bilo zanimljivo......ne muchi me to vishe- jednostavno idem dalje.... eto sranja mi se dogadju svaki dan..... od shkolice pa sve dalje i dalje, al ne dam se ja hehehehhe...(karmen kuzish ti mene).... e da .... danas sam shvatila u shkoli kolko se sranja moze dogodit radi jedne fotografije i usput sam skuzila kolko se VOLIM fotkat.... u (znate kaj) i natrag..... znate mozda i kak se lagano neke stvari mogu dobiti na ucijenu i josh k tome dok vas ucijenjuje neko stariji od vas, nema boljeg, i josh vas osramoti pred kakvih 20-ak ljudi.... vjerujte mi, vishe cak ne bi bili ni srditi niti nish.... jednostavno postanete prazni.... nema niceg,.... prazno, prazno, prazno.... i sve radi jedne fotke.... al ok.... KAO prodjete prek toga..... no dobro dosta mi je za danas pisanja.... da ne bi bilo da ja tu serem po nekome..... shaljem pusu i pozzich svima i volim vas puuuuno..... ;-))
P.S-ich: LIFE SUCKS!!!!.... i karmen..... nema potpune sreche..... NE POSTOJI .....
He deals the cards as a meditation
And those he plays never suspect
He doesn't play for the money he wins
He doesn't play for the respect
He deals the cards to find the answer
The sacred geometry of chance
The hidden law of probable outcome
The numbers lead a dance

I know that the spades are the swords of a soldier
I know that the clubs are weapons of war
I know that diamonds mean money for this art
But that's not the shape of my heart

He may play the jack of diamonds
He may lay the queen of spades
He may conceal a king in his hand
While the memory of it fades

I know that the spades are the swords of a soldier
I know that the clubs are weapons of war
I know that diamonds mean money for this art
But that's not the shape of my heart
That's not the shape, the shape of my heart

And if I told you that I loved you
You'd maybe think there's something wrong
I'm not a man of too many faces
The mask I wear is one
Those who speak know nothing
And find out to their cost
Like those who curse their luck in too many places
And those who fear are lost

I know that the spades are the swords of a soldier
I know that the clubs are weapons of war
I know that diamonds mean money for this art
But that's not the shape of my heart
That's not the shape of my heart
Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting



- show me some love (5) - trebash na pismeno? - # -

DA NE BI BILO

niko me ne mora uchit o emachima, NE MISLIM JA NEGO NEKO DRUGI..... sve znam kaj trebam znati, a onaj ko je napisal ovaj komentar dolje nek josh jedanput prochita post pa mozda skuzi o chemu se radi.... problem je u tome da neki određeni ljudovi ne znaju da EMACH nije samo chovac koji ima boche ili neki drugi detaljchich.... ok, ljudi ovak: ako neko ne zna ko su emachi nek prochita o njima.... ima puno stranica o njima.... pogledajte, prochitajte, nauchite i onda se prepucavajte.... ne mislim se s nikim svađat oko emacha jer nema smisla, ali me nemojte uchit o istima..... pusek i pozzich svima



- show me some love (1) - trebash na pismeno? - # -

utorak, 06.03.2007.

Josh samo ovo

nemojte se srditi na mene kaj tu i tam napishem neki "srditi" post.... ali dok chujem takvo nest izgledam otprilike ovak burninmad puknucu..... thumbup.... zato ja za vas svaki put stavim novi pjesmuljak.... pozzich i pusa svima
P.S:MORAM SE NA NEKOM ISPUCATI, A MISLIM DA JE TO BOLJE NA BLOGU NEGO NA NEKOM ZIVOM BICHENCU ..... HEHEHE....pusa



- show me some love (1) - trebash na pismeno? - # -

EMO

ja sad vishe stvarno ne znam kaj nekim ljudima znachi emo eek.... npr... imate jedan sluchaj u kojem si neko nabavi boche, nish drugo, samo usranu ogrlicu i onda tome nekome neko drugi veli da ga mrzi jer je usrani emo cvjetak i da su emach kreteni....namcor ovak... nisu, kolko ja znam svako ima pravo da izgleda kak hoche....i onaj ko je ovo izjavil bude sigurno ovo prochital ... pusti ljude da zive svoj zivot, ako ti nesh smeta zadrzi za sebe, jer ni ti nisi savrshen.... no dobro dosta o emachima.... vidim da tu moram pocheti pisati nove nastavke bajke o motoristu i otetoj princezi, paru priljepaka i ostalima.... jedina fora je u tome kaj ja nemam vremena za to.... prichica je spremna na papiru i ceka da ju ja prepishem.... valjda bude dochekala.... zahvaljujem na "brojnim" (mogu sanjati) komentarima..... pozzich svima i pusica
opet jedan p.s-ich: Photobucket - Video and Image Hosting
TO je EMO, idiote jedan! (aj bar da na crtezu vidish)
..... da... ja sam smirena ... ja sam anđelak na nebesima... wink
pozzich wave



- show me some love (2) - trebash na pismeno? - # -

nedjelja, 04.03.2007.

HEM...

da vidim kolko me poznate yes
MUCHENJE :-))
kliknite na muchenje iiiii uzivajte thumbup
pozz i pusa wave

da i ovo:

mah



- show me some love (1) - trebash na pismeno? - # -

petak, 02.03.2007.

Evo jedan bezvezni postich (jedan OD) ....

jooj ... kaj mislite kak je pisati tri testa u jednom danu? .... namcor
zapravo nije neki problem... ali je problem nashtrebati sve u jednom danu... mad
hehehhe vech sam to skuzila... ma dobro i nisu neki testovi....
no dakle.... do sad mi je jedan frend rekel da napishem post o njemu ,
pa onda josh jedna frendica i onda josh jedna frendica s kojom u paketu dolazi njezin dechko. nut
ljudi su isprobavali ono novo brzo ljepilo pa su zalepljeni jedan za drugoga vech godinu dana ili kolko,
jebga ljubav je ljubav .... cerek no da se ja vratim na problem.... e problem je u tome da ja ne znam kaj
da pishem, zapravo znam, ali samo za ovaj "par" priljepaka.... yes
a ako napishem nesh samo o njima onda budu se ostali srdili....
tak da sam se ja odlucila da nish ne napishem hehheheh....
ne ne, evo ovak, jedan od njih je onaj koji je jako tuzan jer su mu princezu zatochili starci i sad ju mora
oteti...
on je malo lud.... ali onak lagano, niti premalo niti onak da bi ga dechki
u bijelom trebali voziti u onu jednu ustanovicu u onoj lepeckoj bijeloj koshuljici... lud
al supach je... i staaalno se vozi na svojem motorcheku bez kojeg nema shansi da prezivi.
no ok, to je jaaako kratko o njemu. wink
pa onda moja naj frendica koja je bila zaljubljena u njega (mozda josh uvijek je al se to ne zna)....
(mala nemoj mi poludeti dok bush ovo citala, al nije nish strashno, nema imena, znal bu samo on i
to ti je to... wink ) ..... kaj da vam o njoj pishem.... mislim dalo bi se napisati jako puno ali bi mi za
to trebalo kojih stotinjak godina, luda je isto ko i vechina mojih frendova al nisu si ljudi sami krivi.... rofl
i onda imamo ovaj predivni ljubavni par.... to je neka chudna kombinacija.... smijeh josh moram prikupiti podatke
o njima.... hehe ONA je moja super frendica ali i ona je luda....
uuu pozitivnom smislu ko i svi ostali.... da ne bi bilo da ja tu neke grozote pishem.... e ja ne znam kak ali
oni dva su skupa vec valjda i vishe od godinu dana.... thumbup
al bas su super skupa.... josh moram dovrshiti bajku o njima i ostalima pa bude se
jednom prilikom nashla tu negde.... do onda pozzich i pusa svima.... i nema da se neko sluchajno
srdi radi nechega kaj sam tu napisala jer nije nish strasno... strashno tek dolazi wehehehehe.... zezam...
I EVO VAM JEDAN P.S: Nemojte vrijeđati emache, oni su vam dobre dushice, malo su chudni ali.... ima nas svakakvih....
Svi smo mi emo u dushi :-)))) (luce, bez uvrede ako bush ovo citala)....
Pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
wave kiss



- show me some love (5) - trebash na pismeno? - # -