Između ostalog i linkovi...

Tomek-Moj the bestichni frendich, malo je lud i svaki dan me pokushava ubiti al, jebga... to je ljubaffff yes lolchek

Moja sister-Iva the piva, hm da, cudna biljka

Ivanchica-moja the bestichna frendica

Barky-frend iz razreda

Mirjanica-ljubav iz razreda

Muchenje-probajte prezivjeti :))

Neven-no comment wink, kidding

Hrvoje-nema kaj, poseban chovac smijeh

Moja mala Karmica, moja ljubavnica.... psssst

JANjA-Moja psihijatrica.... cele dane me slusha :)

Moja Luca - Lucija

Fency kvartet

Zekoslav mrkva-Denis

Apostol jimmy

Igorrrr

Dadix

Karlo

VeV@

Emo Sarita.... ;-)

Tenchy

Tamno crni

Risek

Lukrecija

Declan-the singing kid ;-))

Enrique-official website

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (20)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

hm da.... opis.... strashno....na ovom blogu se moze nachi sve moguche i nemoguche heheheh
ah kakav opis, niko ga nema...
evo, moja osobna

ime:ana

prezime:hehehehe

dan kad je princeza rođena rofl:09.04.1992.

prastara:ako neko ne zna rachunati-15 thumbup

šklola:1. gimna vž (1.f), SGŠ vž smijeh

iz linkovlja izdvajam:

najbolja frendica:IVANAAAAA

najnajnajbolji frend i moja najvecha ljubav wink:beba na motoru wink

moja ljubav: hehehe... da ne bi zujo

hobi:hm... jednog dana kad se sjetim možda dopishem

horoskop:ovca (mislim...ovan)

pushenje: ma neee bang

alkohol: ko ja? ma kaj bi dead

brachno stanje: u nesretnom braku

djeca:13 ili 14 nisam sigurna

icq:415-149-105 (Papatango)

skype:ana_bananas (Beast in beauty) smijeh

msn:
lupus0904@hotmail.com

myspace:ana

glazba:slusham sve kaj mi se slusha osim narodnjaka madheadbangpuknucunamcorblablaeekno

je ovo dosta?:DAAAAAAAA

idem... uzivajte u zivotu iii.... kako je rekao poznati mislilac Tomek-"Budite dobri! "mah


nedjelja, 25.02.2007.

DA,DA...

pa eto.... dogodilo se chudo i ja sam se chak jucher pojavila na koncertu u gimnetu... supach je bilo osim kaj su sterali ljudove jer su zapalili gitaru al ok tak i tak ih nije bilo puno rofl.... ovih dana se puuuno zabavljam s ovim blogachom pa .... komentirajte.... ako se sluchajno nekome nekaj ne dopada napishite pa budemo to sredili thumbup
pozzich i kiss svima...
mah
p.s: nije ovaj emach malo chudan? eek
Photobucket - Video and Image Hosting



- show me some love (6) - trebash na pismeno? - # -

subota, 24.02.2007.

MRZIM VAAAASSSS

ako mi se josh jednom javi neka kuchkica s perverznim, prijetechim, glupim komentarom-pojela bum ju za doruchak burninmad, ne bojim vas se, mozete pisat kaj hocete lud, a ja bum isto tak pisala kaj hochu i radila kaj hochu....pozzich svima, jako vas volim mah



- show me some love (3) - trebash na pismeno? - # -

NEMA NASLOVA-ubija me to

opet ne znam kaj da pishem ..... nish....dakle.... malo sam tu popunila boxiche i to..... eto....u cetvrtak je bilo zupanijsko natjecanje u rukometu.... i tako je nasha ekipica bila cetvrta... jebga nismo imale sreche... al nas bar niko nije smel nish pitati jucher... hehehehhe...... i onda je jucher bilo neko otvorenje neke izlozbe u nashoj skolici.... i doshel je jedan moj frendich koji je jaaaako tuzan jer su mu njegovu dragu, voljenu, omiljenu,curu bez koje ne zivi cerek zarobili starci i ne pushtaju ju na slobodu..... iiii onda se on po cjele dane vozi na svojem motorcheku i uziva ali je svejedno jako tuzan headbang jer je njegova princeza zatochena. moglo bi se dogoditi da princ otme princezu i da se dugo i sretno voze sve dok im ne nestane benzina smijeh.........i tak ja danas idem na koncert u gimnet i nadam se da ne bu neka pushiona....
P.S: vi njezini starci, ak ovo prochitate nekim svemirskim sluchajem, pustite zensku jer bu mi frendich poludel puknucu.... (kak ne... samo za mene)
pozz svima....zujo



- show me some love (2) - trebash na pismeno? - # -

ponedjeljak, 19.02.2007.

vud samvan pliz kil mi? dis is boring

pa evo..... neki dan mi se nije dalo pisat o "valentinovu" makar svi o tome

pricaju vise nego o novoj godini, sad mi se opet ne da o nicem... al nema

veze...... lagano mi nestaje inspiracije za sve ovo-ne znam dal je tak samo

meni i stvarno ne kuzim one ljude kaj svaki dan imaju nest za napisat. pa

idem ovako: idem u skolu ko i svi normalni makar svaki drugi dan.... no ok,

nije bas tak ali-u petak sam ko i svaki normalni bambinos (koji nije bubani u

ovo glupo doba gripe) dosla u skolu i taman kad sam se "spremila" za sat

dodje razrednica u razred i veli da se ekipa za natjecanje pokupi i ode u njezin

kabinet da "ucimo". i odosmo mi- fora je u tome kaj smo taj isti dan trebali

pisati kemiju i svi koji smo u toj ekipi, naravno, nismo pisali smijeh -

razrednice-volimo vas. i tak smo mi 7 sati ucili i pripremali se za natjecanje.

bacam se na danas-eto bila ja dezurna i skupili se moji frendici (citaj:ekipa za

natjecanje) zabavljali smo se, malo citkarali neke papirice s mogucim pitanjima

i tako (usput smo izbjegli test iz fizike OPET.... razrednice-volimo vas). pa je

onda moj "kolega" s kojim sam dezurala pozval svog frenda i onda su vec

nastala sranja al o tome neki drugi put dok se slegnu dojmovi smijeh..... eto

makar neki misle da mrzim skolu, jako ju volim jer mi je to skoro jedina prilika

da vidim svog najdrazeg i najboljeg i najzgodnijeg i jos mnogo toga naj

frenda.


p.s:ako se neko slucajno nekim svemirskim slucajem pita zasto sam izmedju

svakog reda stavila razmak-evo objasnjenja-ne znam kaj da pisem pa

ostavljam prazne redove da izgleda da jako puno pisem thumbup

pozz



- show me some love (1) - trebash na pismeno? - # -

ponedjeljak, 12.02.2007.

ma daa.....

evo i mene..... sad trenutno nemate kaj čitat jerrrr..... se meni ne da niš pisat.....ovo je moj novi blogač jer sam prijašnji tolko koristila da sam zaboravila lozinku i sve ostalo.... više ni ne znam koje je bilo ime.... al nema veze..... ako slučajno ovo pročita neko kome sam obećala da budem došla na onaj (prošlosubotnji) koncert u gim-netu povodom valentinova ja se ispričavam... nisam imala želju dolazit jer je tam bila jedna gospodična koja mene jako voli a i ja nju..... no nema veze..... znam da sam vam jako falila yes ali..... život je takav thumbup.... pozz svima.... mah
p.s.: ovdje ce se dogodit još mnogo izmjena i dopuna .... bez čuđenja molim...... nema šansi da si dozvolim da ostane tak jadno..... ;).... sad mi se ne da ali sutra je novi dan!!!!!!



- show me some love (2) - trebash na pismeno? - # -

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.