Image and video hosting by TinyPic
Ovo su mi najdraže knjige,tj. 1. mi je najdraža i zapravo jedino dobra jer...ma pročitala sam 1. dio kad je tek izašao i nije bio popularan i bila sam oduševljena, a onda su to tak razglasili i uvecali...Edward mi je, naravno, savršen lik,a Bella me toliko razočarala i nju ne volim(mrzim)..Triologija: Twilight, New Moon i Eclipse...Radi se i film sa glumcima Kristen Stewart i Robert Pattisonom...Autorica: Stephanie Meyer


Chicago Cell Block Tango
Uploaded by manon42


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Create Yours @ NackVision

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Osjećam vrtoglavicu;
vrtložim se
u iščekivanju;
Ova je izmišljena slast tako opojna
da je očarala sva moja osjetila.


Image and video hosting by TinyPic

  veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


† MaKe LoVe NoT wAr †

design by: † metalka vg xD †

Opis bloga

Ah, eto! Blog koji će pokušavati biti zanimljiv...nothing else to say...smijeh

Image and video hosting by TinyPic

Ja:

Ime:Mrlja (nadimak)
Prezime:...ccc....pjeva
God: 14
Horoskopski znak: Blizanac(i u podznaku)
Najdraža boja:crvena, zelena(ali ja sam po osobnosti narančasta)
Buduća karijera:Gluma, ples, pjevanje
Hobi:osim gore navedenog...čitanje, plivanje, divljanje...
Izgled:smeđa valovita kosa, tamne oči(gotovo crne), male pune usne, visoka 160 cm, teška 42 kg...
Osobnost:(što prijatelji kažu) neuredna, inteligentna(rolleyes), maštovita, talentirano čudo, ludanut, tvrdoglava, u svom svijetu, manjak samopuzdanja, uvijek u pokretu, energična, previše se živciram oko gluposti, brzopleta





Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image and video hosting by TinyPic

†ponedjeljak † 18.02.2008.†

† AAAAAAA

Ovo je jedan jako kratki post...samo da vam se javim....nemam baš puno vremena pisati vam preko tjedna...ali evo sad mogu izdvojiti par minuta da vam kažem: Book! Pusam sve! Hvala na komentarima...vratim vam čim stignem.....A sada nekoliko meni jako lijepih sličica i papa!
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



LoVe†68† NoTwAr

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.