< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

A ko sam to ja???

Image Hosted by ImageShack.us

Ime: Erika lud
Nadimci: Era, Eri, Erža, Đerika(znate zakaj), negda Krpa... beljnutzujo
Živim u: Prelogu party
Idem: u 8.a razred... Dobri su... pjevarofl
Volim: cerek Jednoga maloga smrada... cerek
Moje prijatelje ( Janja, Ema, Tena, Mema, Sandra, Sara, Ivane, Stela, Bora, Swen, Joža, Belić, Kalšan, Sel... )
mp4-ja
conversice
noć
nebo
zvezde
plesati sa svima v taurusu partyzubopjevazujonuteek
čokojadu
svoju sobu
i raditi još nekaj... khm...
Ne volim: laž
dvoličnost
umišljenost

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us







Nekvi blogheci...

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Emafino
Sarafino
Dorafino

Kaj se pre mej posljusha...

ThoMPson...
Image Hosted by ImageShack.us

Nirvana
Image Hosted by ImageShack.us

Volim ove pesmice: Umbrella ( zbog maturalca itakoto...), dobrodošla tugo ( maraton ),..

srijeda, 03.10.2007.

Češka, Pardubice, SPEEDWAY, kak god ocete...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Evo, konacno i ja posta pisem... Mislim moram prije ČEŠKE!!! JedvA cekam... Idem u petak... U 22 h.. :) Ide i Sanjica i Tejica... ZAkon... Bas nam bu lepo... :) Itakoto... V petak i v ponedjeljak nemamo skolu. V petak je dan ucitelja pa idu na izlet, a u poedjeljak je znate i svi Dan neovisnosti... I tak mi se sve poklopilo... :))) V skoli mi je tak... Ide nekak... Ak vec mora... Ali me guzica tak boli ( SWEN; JOŽA!!!!!!) !!! MA kaj bus,,, Ve ne sedim kak me boli... I denes nas je menjala nekva mala kemiju... To su bili smehi.. . Kaj sam jedva cekala kemiju... S pokusa smo naprajli cirkusa, a tek Mihađela... :))) Ej Mihađela ( jedna koju niko ne trpi ) denes sam se skoro zrusila dok sam ju vidla... Pa znate vec i sami ko je ta i kakva...:))) JE... No dobro... Neznam kaj vec pisati... Napisem posta poslije Češke... To bu post... I slikice onda nekve objavim... :)))
Volim vas sve... Osobito jednoga... :) POzdrav svima...
sretantuzannobeljzubocoolroflkisskissrolleyeswinkyeseeknono
bangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutparty
smokinthumbupwaveblablazijevzalivensmijehpuknucunjamifinonamcor
mahludhrvatskazujolazepjeva

- 19:26 - Oh, How I Wish . . . (86) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.