rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

A ko sam to ja???

Image Hosted by ImageShack.us

Ime: Erika lud
Nadimci: Era, Eri, Erža, Đerika(znate zakaj), negda Krpa... beljnutzujo
Živim u: Prelogu party
Idem: u 8.a razred... Dobri su... pjevarofl
Volim: cerek Jednoga maloga smrada... cerek
Moje prijatelje ( Janja, Ema, Tena, Mema, Sandra, Sara, Ivane, Stela, Bora, Swen, Joža, Belić, Kalšan, Sel... )
mp4-ja
conversice
noć
nebo
zvezde
plesati sa svima v taurusu partyzubopjevazujonuteek
čokojadu
svoju sobu
i raditi još nekaj... khm...
Ne volim: laž
dvoličnost
umišljenost

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us







Nekvi blogheci...

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Emafino
Sarafino
Dorafino

Kaj se pre mej posljusha...

ThoMPson...
Image Hosted by ImageShack.us

Nirvana
Image Hosted by ImageShack.us

Volim ove pesmice: Umbrella ( zbog maturalca itakoto...), dobrodošla tugo ( maraton ),..

petak, 21.09.2007.

Čija je ono livada, čija je ono trava,Čija li je divojka rumena i plava (hahaha)

Image Hosted by ImageShack.us

Evo i mene... Opet. Stoti put... Ne volim pisati ove uvode za novi blog... Blablabla... Jer mi to neje novi blog... To mi je novi po značenju... Ovak je nit sama već neznam koji... Niti neznam zakaj sam si ga napravila... Sama briga... Heh... Nego ovak... Starci mi zutra idu na more.. sretan... No okej,... Današnja tema bu diskriminacija ženskog spola... Tak je... Svi mi dobro znamo da su žene uvijek diskriminirane,,, Se po svud... Je... Prosiš nekoga da te vudri i on veli da te na jer si puca... Ma,,, Nam nit komenterala... Uglavnom... Zakaj je to tak? Niko nezna... Kaj smo mi nježniji spol ili kaj??? A tek to da je ženama plaća manja v istom poslu kak imaju i muškarci... A kakve izjave hičeju dečki v razredu... Da muškarci ženama navečer isplate to kaj delaju za njih po cele dane... Mislim de je tu logika??? Bilo bi mi drago da napišete svoja mišljenja o tome...
A ve jedna pjesmica od meni najdražega ThoMPsona... sretan

Čija je ono livada, čija je ono trava
Čija li je divojka rumena i plava
Ivanova livada, Ivanova trava
Ivanova divojka, rumena i plava

Odvela nam Ivana, ta sudbina kleta
Odvela sa Kupresa priko bijela svijeta
Ostala je samo jedna želja jaka
Zapjevati pjesmu kupreškog junaka


Moj Ivane, pobratime mio
Jesi l' skoro na Kupresu bio
Jel' kupreško polje uzorano
Jel' na njemu žito posijano


Vratit će se Ivan s tisuću momaka
Pjevat će se pjesme naših kuprešaka
Pokosit će Ivan livadu i travu
Oženit će divojku rumenu i plavu


- 20:29 - Oh, How I Wish . . . (172) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.