WGP-

subota, 25.03.2006.

Hej

Hej ljudi šta ima?
Kod mene ništa novo jedino sam si stavio
ovu novu pjesmu ali ovaj spot mi nešto kvrca.
Samo da još kažem, Hana ne stavljaj si ovu pjesmu
jer bi nas tek tada kopirala!!!!!!!!!!!!!!!
O da, ovog Nicka nema već dugo.
Ili je totalno zaboravio neš napisat,
ili se prepao one Robertte-Manuele,velika razlika.
Neznam šta je njemu ali ja se ludu zabavljam!!!!!!!!!!!
partysmokinpartysmokinpartysmokinparty
P.S: Daj Nata ne budi .......... pa mi reci kak se stavja taj
j.... dizajn!!!!!!!!!!!!!!
Aj komentirajte kak vam se sviđa pjesma!!!!!!!!
Znam da ne paše uz dizajn ali uskoro će biti promjenjen!!!!!!
See you!!wave
E da ono što si ti (Manuela) napisala Nicku,ono u vezi gan and
had (bang) he,he a dobra si!!!
Ali on ti još dugo neće slavit ročkas pa možeš (dok čekaš)
isprobat gan on your had!!!!!!!!!!!!

- 11:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #