WGP+

utorak, 11.04.2006.

Kada ti komp šteka ne možeš ništa!!!!!!!

Evo kada ti komp šteka možeš ga bacit u smeće!!!!!!!! Internet mi je očigledno crko!!!!!!! Žao mi je što pišem na preskoke no tu je i Tom koji piše na drugom blogu umjesto mene. Ovaj blog mora ostat pust dok mi Internet ne proradi!!!!! Nadam se da pišete komentare. Bar da netko piše nešto umjesto mene. linda me tu davi da mora ići na svoj blog. LINDA UBIT ĆU TE!!!!!!!!!! Ma šalim se!!!!!! Evo puštam joj komp. Cya, ljudi, cya..... Nick

smijehsmijehsmijehsmijehsmijehpuknucupuknucupuknucupuknucupuknucubangbangbangludludludmahmahmahmahmahzujozujozujozalivenzalivenzalivenblablablablablablablablablablagreedygreedygreedyheadbangheadbangheadbangmouthwashmouthwashmouthwashnaughtynaughtyeekeekeek
P.S. ZA HANU!!!!!!!

- 12:44 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>