nedjelja, 04.03.2007.

i tako to sve..

Ive ja neman vrimena ni za obrisat guzicu a ona bi da ja visin po cile dane na kompjuteru nemoguće je to ni kad oću nešto napisat uvik je neko za komjuteron a ja ga nemogu potrat i moran pisat i svoj blog i svašta i ništa ali da mi napišemo nešto o svojima budaleštinama u školi šta kažeš ja san počela pisat na svome blogu pa mi se izbrisalo....i moran se sitit još svega. ive stavi slike od DIMEBAGA DARRELLA I PANTERE pa napiši nešto o njemu nađi na internetu vidit ćeš ima dobrih slika iman ih ja na kompjuteru puno i od BLACK LABEL SOCIETY , i naravno STEEL DRAGON. sve to stavi i napiši nešto o njima ....ovaj post je i za sljedeću godinu puno san napisala ...BY:GLORIA

- 10:11 - komentari (20) - print - i tako to sve.. -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.