< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
YeS/nO

O meni i BŁoGu..=))

Keane - Everybody's Changing


Jaa 0fc ×)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


[.iMe 0we uzjEbane 0s0be jE d0ra.]
[.prEziMe niE wažna sTwar za was.]
[.razrEd u k0ji idE jE 7.b LuđaCi kakwih nEa a skuL jE A.miHan0wiĆa.]
[.u h0r0sk0Pu jE LawiCa a r0đEna jE 12.8.1995.]

[.woLi.]~ × nJega njEga i sam njEga
× sumRak RHCP edwaRda i anth0ny keiDisa
× swE pjEsmE 0d RBD RHCP LP SIMPLE PLAN
× pRijaTeLje
× 0biTeLj
× TiŠu wEdru i baRu
× 0sijEk
× eKipu sa žELje i t0 jak0 (:
× pjEsmE zagReb u magLi kRiw0 jE m0rE i eVeryTimE
× Ljet0 [.jEdwa ga čEka.]
× 0db0jku i ruk0meT i n0g0meT
× smijaT sE
× č0k0Ladu i sLad0Led
× šT0 jE 0wakwa kakwa jE
× mSn i fejsBuk
× sLikaT sE i radiT čuDa 0d sw0E k0Se [.b0je fRizurE i ta sraNjca (: .]
× gLazbu
× sE tuč i swađaT [.aL swađaT s 0s0bama k0jE 0rgansKi nE p0dn0si.nE s nEkim k0g w0Li.]
× spawaT d0 13..miLiniCa (:

[.nEw0Li.]~ × kad j0j neTk0 sErE da jE nEš naprawiLa a niE
× izGubiT nEšt0 šT0 jak0 w0Li [. a t0 sE d0gađa čEsT0 ): .]
× kad guBi u biL0 čEm
× Kad jE žiwćaNa a t0 jE čEst0
× kad ju usTaju u 6 -.-''
× ŠKOLU DOMARA SPREMAČICE KLUPE TORBU KNJIGE PLOČU UČITELJE ORMARIĆE..SWE ŠTO JE WEZANO UZ JEBENU UZJEBANU ŠKOLU
× šT0 su j0j daLi nEprawEdnu 0cJ iZ wj, tEh, fiZ, maT, kEm..ma g0wNa
× Kad j0j MaMa kEnja
× kad jE u kaZni
× p0w0dnE nameTLjiwE LicEmjErnE dw0LičnE uZjeBanE d0sadnE gLupE 0s0bE
× CAJKE
× FENSIJE
× NeKe 0s0bE


[.0na jE inaće.]

[.rat0b0rn0 djeTe k0e sE w0Li swađat.0ne k0e ne p0dn0si nemiL0srdn0 maknE s puTa.k0 diRa NEŠTO ŠTO JAKO WOLI najebe gaDn0.t0 je swe dragi jebaLuci žeLim ug0dan nastawak wećeRi.]

[.zA njEn msn b0Li was kiTa (: .]




SwašTa..=))




TajNe sa neba čiTam sa dLaNa
Zwijezda koja je paLa u nju je sTaLa
Gasim gradska swijeTLa čujem zoru i prwoga pijeTLa
S neba zwijezda nesTaJe gdje je i kraj swijeTa
sLušaj korake kako gaze po wodi
duša odLaZi baš odLaZi k Tebi

Image Hosted by ImageShack.us

Ljudi žeLe nešTo reći
aLi misLe da će se opeći
zaTo gowori Lijepe riječi
jer To je puT prema sigurnoj sreći

Image Hosted by ImageShack.us

daLeko si od očiju, aLi od srca nisi
jedino šTo mi nedosTaJe, Ti si
nisi zwijezda a ni Bog ni anđeo da Te moLim
aLi si osoba koju iskreno jako woLim

Image Hosted by ImageShack.us

Moje oči swe Ti kažu
Moje usne Ti ne Lažu
Moje suze koje još boLe
Kažu da Te još woLe

Image Hosted by ImageShack.us

Kada dođe moje wrijeme
Zaborawi swe Loše šTo sam učiniLa
Pomozi mi da osTawim neki
razLog da Ti nedosTajem
i ne zamjeraj mi
i kad se osjećaš prazno
čuwaj me u sjećanju
i izosTawi swe drugo

Image Hosted by ImageShack.us

kada posLjednja LaTica moje mLadosTi uwene
kada TruLi žiwoT posTane smrT
hoće Li iTko reći da je woLio mene
iLi će i Tada Bog biTi škrT

Image Hosted by ImageShack.us

kada budeš od mene daLeko
kada Te sLome tuđe prjewre i Laži
nemoj nikad reći da nikoga nemaš
gLawu gore i mene poTraži!!

Image Hosted by ImageShack.us

Kada widim dijamanT koji wječno bLisTa
piTam se zašTo moja sudbina nije isTa
aLi onda se sjeTi kako imam Tebe
i shwaTim da dijamanT imam kraj sebe

Image Hosted by ImageShack.us

ako si zaspao probudi se
ako si Tužan nasmješi se
ako Te neka sada oswaja i moLi
odmahni rukom i reci: weć me jedna woLi

Image Hosted by ImageShack.us

LjepoTa je proLazna
žiwoT kraTko Traje
swe šTo imam
moje Ti srce daje
uzmi moju Ljubaw
jer znam samo jedno
nišTa na owom swijeTu
nije kao Ti wrijedno

Image Hosted by ImageShack.us

žiwoT se ne mjeri brojem udisaja
nego brojem TrenuTaka od kojih Ti zasTaje dah!

Image Hosted by ImageShack.us

Jednom kada odeš daLeko
požeLjeT ću za Tebe sreću
a dane prowedene s Tobom
NIKAD zaborawiT neću

Image Hosted by ImageShack.us

Wjerujem u Ljubaw Twoju i na engLeskom šapćem I LOVE YOU
Francuski To weć kazaT znam i nježno šapćem JE T' AIME
Na grčkom ja ne Lažem kad Ti kažem EGO SAGABO
Njemački To najLjepše je kad Ti priznam ICH LIEBE DICH

Image Hosted by ImageShack.us

Nebo je sTaza koja Te u raj wodi
Ljubaw je riječ koja Te do mene dowodi
aLi samo je moje srce Tebi reć znaLo
woLim Te moja najdraža budaLo

Image Hosted by ImageShack.us

Ti si swjeTLosT u Tami mog žiwoTa
Ti si u mojoj gLazbi jedina noTa
Ti si beskrajna Tema za swe moje sne
Ti si moj žiwoT i moje swe

Image Hosted by ImageShack.us

proLazi jesen uskoror će zima
swe manje nade za nas dwoje ima
možda ću naći neke sLične oči
aLi bez Tebe anđeLe neću moći

Image Hosted by ImageShack.us

posLaT ću Ti wjeTrom poLjubac bLag
da Ti kažem da ima u mom srcu neTko drag
a Ti ka udahni da zauwijek osTane Tu
jer ja sam s Tobom i u dobru i zLu

Image Hosted by ImageShack.us

dani su Loši noći još gore
uwiejk Te powriede oni koji Te nawodno woLe
dok su s Tobom sTaLno Ti Lažu
a kad na kraju odu ni zbogom ne kažu

Image Hosted by ImageShack.us

ja nisam anđeo fini
samo Te iskorišTawam izwini
mene su sTworiLi đawoLi i krwawe kiše
za mene je Ljubaw samo riječ i nišTa wiše

Image Hosted by ImageShack.us

Ljubaw je Tajna zbog koje se paTi
koLiko Te woLim nikada nećeš znaTi
žeLim Ti sreću nežeLim Ti zLo
mnogo Te woLim zapamTi To

Image Hosted by ImageShack.us

požeLi da si žeLja i ja ću Te žeLjeTi
požeLi da si Ljubaw i ja ću Te LjubiTi
požeLi da si nada i ja ću Ti se nadaTi
aLi nikad ne požeLi da si boL
jer Te preboLjeTi neću moći

Image Hosted by ImageShack.us

prawa Ljubaw u zraku sToji
i swe poLjubce u njemu bRoji
ona žiwa u pLaneTu spawa
a kad se probudi pLaneTom wLada

Image Hosted by ImageShack.us

1ooo Ljudi sresTi
1oo Ljudi upoznaTi
1o Ljudi zapamTiTi
1 dečka woLjeTi

Image Hosted by ImageShack.us

Nemoj nikada dopusTiTi
Da Ti se u žiwoTu neTko prewiše pribLiži
Jer Tko jednom posTane bLizak
požeLjeT ćeš ga zadržaTi
a zadržaTi se ne može niTko!

Image Hosted by ImageShack.us

Ljubaw je popuT nesreće
Udari Te obori Te
A poTom prežiwiš iLi ne

Image Hosted by ImageShack.us

Ja nisam pauk i ne pLeTem mrežu
aLi znaj da najLjepše uspomene za Tebe me wežu
u swakom prijaTeLju Tražim sreću
aLi Tebe nikad zaborawiTi neću!!

Image Hosted by ImageShack.us

Pomirenje Tražim
oprošTaj moLim
jer na owom swijeTu
samo Tebe woLim

Image Hosted by ImageShack.us

ne shwaćam da Te wiše widjeTi neću
samo znam da Te žeLim zagrLiTi
i da mi suze Teku kao kiše
a onda se sjeTim dwiju maLih riječi:
NIKAD WIŠE!

Image Hosted by ImageShack.us

Abeceda ide u riTmu a,b,c
Brojewi idu u riTmu 1,2,3
gLazba ide u riTmu do,re,mi
a Ljubaw ide u riTmu ja i Ti

Image Hosted by ImageShack.us

dok bude krwi u swakoj wEni
žiwjeT ćeš Ljubawi duboko u meni
i kad swe nesTane i presTane da boLi
osTaje srce koje samo Trbe woLi

Image Hosted by ImageShack.us

ja sam maLi wrag twome srcu drag
sjedim owdje i wrijeme gubim umjesTo da Te Ljubim
ni s kim te nebih djeLiLa
ajooj šTo sam Te se zažeLjeLa

Image Hosted by ImageShack.us

ima jedan wjeTar swe na swijeTu ruši
aLi naše uspomene nemože jer čuwam ih u duši

Image Hosted by ImageShack.us

znam da su swi puTowi na owom pLaneTu Rnje koe bode
da je maLo sTaza koe kroz sreću wode
ja To znam po sebi i ako ima jedna sreća
JA JE ŽELIM TEBI

Image Hosted by ImageShack.us

Budi noćas zwijezda sjajna
Moja maLa sLaTka Tajna
Moja sreća i LjepoTa
Budi noćas dio mog žiwoTa


mišLjenja Tuđa uwiek su me gnjawiLa
u MOJEM swijeTu posToje samo MOJA PRAWILA


swe šTo radiš radi spreTno
kada Ljubiš Ljubi sreTno
šTo je Lijepo rado gLedaj
koga woLiš nikom nedaj


doći ću Ti noćas u san
na obraz ču Ti sTawiT dLan
nježno ću Te miLowaT po Licu
neću pusTiT suzu izdajicu
poLjubiT ću Te u snene oči
i Tiho nesTaTi u noći


sudbina piše dnewnik žiwoTa mog
rodiTeLji crTaju bajKu mog djeTinjsTawa
puT moje mLadosTi piše bog
a Ti pišeš Legendu srca mog






Ako umre Ljubaw umiru i snowi
Ni čamac bez wode ne može da pLowi
Kao nebo bez sunCa
Kao mjesec bez noći
Ja bez Tebe nikada neću moći


Možda nisam kap
aLi Tiho padam
možda činim grešku
šTo Ti se jawLjam
možda me ne woLiš
koLiko sanjam
aLi jedno je sigurno
nikad Te ne zaborawLjam


žiwoT je bez Ljubawi kao noćbez juTra
kao danas bez suTra
kad Ti je duša prazna
samoća je najgora kazna


iako gLumim da mi do njega nije sTaLo
za zagrLjaj njegow swe bi srce daLo
iza rawnodušnosTi Ljubaw se krije
zar nikad nećeš shwaTiT koLiko do Tebe sTaLo mi je


twoje su oči kao zwijezde na nebu
kaom god išLa znam da će me uwiek praTiTi


nema waTre bez suhih drwa
ni Ljubawi kao šTo je prwa


žiwoT je Lijep kad se žiwjeTi zna
uzmi swe Lijepo šTo Ti žiwoT pruža
sreća je kraTka i žiwi zbog nje
neTražiš Li prewiše
dobit ćeš swe


ako Ti gorko zapLaće oko
ako Te neTko powriedi duboko
ako Ti ikad zadrhTi duša
ako nemaš koga da Te sLuša
ako ikad wrisneš u snu
nazowi me i ja ću biTi za Tebe Tu


Ti si kao zwijezda
pLawo nebo krasiš
anđeLi Te čuwaju
da se ne ugasiš
i zaTo nemoj
nikad pasTi s neba
jer ima neTko
kome Twoj osmijeh Treba


Ljubaw su mora
Ljubaw su neda
Ljubaw je swe
šTo Ljudima Treba
Ljubaw je poTok
šTo teče iz raja
a PoLjubac puTić
šTo dwa srca spaJa


najwažniji dar mog žiwoTa
nisu ni sLawa ni bogaTsTwo
ni snaga ni LjepoTa
nego Ljubaw i dobroTa
jer i maLo biT će wrijedno
kad dwoje posTanu jedno



na pijesku upisah ime Twoje
aLi ga obrisa wjeTar Ludi
na sTabLu ga ureZah
aLi ga posjekoše zLi Ljudi
Tada ga urezah u srce swoje
Gdje če zauwijek biTi moje


Nema poruke nema poziwa
A moja duša Tebe doziwa
sTrašno me ubija owa samoća
oko duše boL i hLadnoća
zaTwaram oči misLim na Tebe
da si barem owdje kraj mene


biLi smo zajedno mnogo godina
i dok je sunce sjaLo i dok je puno suza paLo
biLi smo jedna nacija
i osTaLi jedna jedina 95. Generacija


LuTaT ću swijeTom TražiTi sreću
aLi swoj razred zaborawiTi neću


kad odLazi neTko koga woLiš
a minuTe posTaju swe kraće
nemoj pLakaT iako Ti se pLaće
swaki odLazak Treba shwaTiTi
jer Ljudi odLaze da bi se mogLi wraTiTi

































LinK0wi.juHuhu x)

t0nkiLi -N- wEsTa
tiHaNa -N- wEsTa
žEkiNa sTraNiCa Tk neš
bEa =D
KiKa
pRuTi
JeJa
eRna & maTea

FrEnDoWi.=)

sLike NeKih Ljudowa =D

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



EvEryTimE i sEe y0ur facE
EvEryTimE y0u LooK my wAy
iT's LikE iT aLL faLLs inT0 pLacE
EvEryThinG fEeLa rigHt
EvEr siNcE y0u WaLkeD awaY
y0u LefT my LiFe iN Disarray
aLL i w0nT is 0ne m0rE day
iT's aLL i neEd 0nE m0rE day wiTh y0u


sEdam daNa u tJednu samuJeš
i čEsTo pomisLiš
biLo bi najb0Lje sk0čiTi
d0 LudiLa sE d0w0diš

aLi niJe taK0 sTrašn0 wjEruJ mi
uwijEk nEki izLaz p0sT0Ji
m0žda ćEš suTra pr0naći
jEr 0n0 šT0 tražiš bLizu jE
aLi iMaM jEdan sawijEt za tEbE

nE gLedaj u suncE 0šTeTiT ćEš wiD
uzaLud jE gLaw0m udaraT u zdi
swiEt jE 0k0 tEbE prEdiwan, taKaw jE
zaT0 nE gLedaj u dRuGe i misLi na sEbE



Kao pauK u mrEži
ka0 L0wac u sjEni
ja tE čEkam sakRiwEna
Ljubawi

Ti ćEš d0Či na wjEtRu
da Ti kriLa zapLeTem
da Ti sn0wE p0kradEm
Ljubawi

izgLeDam Ti ka0 isTina
a bEskrajN0 sam crNa Laž
0Tr0waT ču tE čudNim riJeČima
jEr ja sam zatw0ReNa u kRugu
a tw0Je usnE mi prEwišE nudE

P0gLedaJ swiEt m0im 0čiMa
i widjEt ćeš m0rE bEz 0baLe i dNa
widjeT ćeš wjEčiTu n0ć TišiNu i b0L
widjEt čEš mEnE

nE traŽi miR na m0jim usNaMa
nE spawa Ljubaw na m0jim RuKama
widJeT ćeš wjEčiTu TišiNu i b0L
widJet ćeš mEnE

ja i suMrak sm0 bRaća
i m0jE misLi su kawEz
d0k Ti priČam 0 sunCu
nuDim Ti mRak



pRLjaw0 hLadn0 prEdgRađE
zagReb u magLi nEsTajE
sam0ća rađA sjEčaNje
i pJesMu za tEbE

a nEw0Lim p0n0ćnE sTih0wE
jEr juTr0 nE wriEdi ničEmu
i niE mi dRag0 šT0 zb0g tEbE
0pEt nEću zaspaTi

daj sPasi mE i nEsTani
sam0ća nEma miL0sTi
0dwEži mE i prEsTani
biTi mRak na m0jEm pR0z0Ru

pusTi mE iLi ću umRieTi
tu na pEt0m kaTu u 0ČaJu
pusTi mE iLi ću sk0čiTi saD
u 0wu magLu bEz dNa

pusTi mE..
pR0kLeTa magLa i n0ć
pR0kLeTa pjEsma i Ti
pR0kLeTa Ljubaw i Mi



eWo mE sjEdim
pLeTem niT nEwidLjiwu
PišEm pjEsMu
a sTih0wi bjEžE
ka0 da kuJu ur0Tu
papiR jE biEL

miLijun riJeči pr0Lazi
ka0 w0jsKa misLima
k0Ja jE 0d njih wriEdna
pRičaTi 0 nama

hTjeLa sam naći za Ljubaw n0wu rijEč
za tEbE i mEnE
pRawu riJeč
aLi ak0 0wa pjEsma ipaK 0sTanE
0bičNa
0pR0sTi j0j m0Lim tE

p0sT0ji mjEsT0 u sTihu
GDjE sE swE št0 sam htjE0 reč sTapa U w0Lim tE

pRLjaw0 hLadn0 pRedgRađE
zagReb iz magLe izwirE
juTr0 piTa "a Tk0 si Ti"
šT0 da mu kažEm rEci mi

i prEdamn0m p0n0ćNi sTih0wi
bLijeDi i paTeTičNi
a To šT0 tE nEmam
waLda zb0g nečEG pLačam Dug
tRamwaj krEćE prwi kRug..

utorak, 09.09.2008.

EkiPa sa ŽeŁje.ForeWer-SummEr ''08-->RuŁZz.

Ey Ewo MenE Nisam Dugo PisaŁa..i ew odŁučiŁa ja wama napisaT kak sam jA upoZnaŁa pRezakon Łjude.pRwo ću wam ih oPisaT..pa oNd..pRepričat doGađaje..i To swe..kes..aj aj..prwo Roby..za NagraDu

Roby: ja b0Łjeg č0wca..u žiw0Tu nisam up0znaŁa..tak0 je simpaTičan..čim ga widiš na prwi p0gŁed znaš da je prekuŁ..0stavŁja 0dŁičan d0jam..presuper. je..smješan 100 na sat.ima wepe 0ke..mrzi učiteŁje i Taka sŁična sranja.hehe..swaki puT kad nek0g uwrijedi..0nak baš ga napŁjuje..kaže..bez uwrede..xD..super igra n0g0met i 0db0jku..al najb0lje mu ide ljenčarenje i plutanje na MOJOJ gumi..roby.xD..moj i njeg0v žiwot wiše nemaju smisŁa bez PeskaRije..ugŁ..zna 0n 0 čem ja..haha..swe u swemu lik je presimpatičan i sŁadak..m0raTe ga up0znaT..kes..CmoK njeMu

ReŁja: Łik je preispRavan..uwijek p0zdravi kad ga vidim..xD..oke..narawn0 da pozdRavi..ŁoŁ..ma ugŁ..simpa je Łik sŁadak je..igra nogoš sa Robijem i super igra..zna biT živćan..ccc..i new0Łi gubit..bwahaha..pogotovo od marine i kike..kes..supeR igRa odBojku..uwjek pobJeđuJe..ajmo reć da je FrajEr..tj. gŁavna faCa..hh..kuŁ se obŁaći i ima weepe oke i prekuŁ ime..reŁja..baš kuŁ..isTo obožawa moj i anToniin lufTić..ccc.Łjenčinee...isTo je smješan..i tak..kuŁ je..m0raTe i njega up0znaT..hh..CmoK njeMu

KiKa: cura ne da je odLična..cura je sTvarno prEispravna..smješna..dobra..uvijek je Tu..preodLično igRa odBojku..KiKa moRaš se upisAt na nju..jeŁ jasno?? znm da je..hh..jako je Lijepa i ima Lijepe plaVe oKe..isTo woLi moju gumu..((A swi neš ZapaLjeni za mOju gumu xD))..I uvijek ima doBre kupaće..hh..moraTe nju upoznaT cura je sTvarno savršeNa..predoBra..kes..CmoK njoJ

PaLe. a joOj paLe poseBna priča xD..kad je izvaLio..da sam ja doBiLa nadimak Po TabLetama wesTalka..bwahaha.i kad je izvaLio da roby nie morski pas pa da proBuši guMu..bwahaha
Lik se smješno smije jako..a odboJka mu i neide baš..pa je mene nasmijawo na msn-u..Lik owisnik..hh..dan i niĆ na njemu..a jbg ipaK je To paLe xD..njega isTo moraTe upoznAt ima dugu kosu..CmoK i njeMu


FiLiP: jedna riječ..PERVERZAN..xD..zajebawam se..al stwarnO tamo me waTo..bez zajebaNcije..XD..ma ugL Lik je prejak..ide se on kao FajTaT s reLjom a reLja zdimio u Pičku maTerinu..xD..aL jbT fiLip ima TjeLo jebačko..hhhh..a Štaš..Lik zgoDan..jbga..smjeŠan je jako..Sprda Se sa swiM žiwiM i nežiWim..joj..mene zowe doriNna čoKoLada a anToniu ČokoLino..bwahaha..a smješan je jako..žiWi u ZagreBu..nedosTajaT će mi jako..a doće i Zima a sa Zimom i fiLip..xD..CmoK i njeMu

Ewo Ljudi To su joŠ jedni mOji BFF-owi..Za koe Bi weć Sad ubiLa..Tak kraTko wrijeme a upoznAš ih Tak DobRo..eT..joj ajd idem ja maL prepričaT šTa smo swe radiLi i kak smo se swi UpoznaLi..
prwo nas je MariNa upoznaLa sa KiKom..i i oNd jedNog daNa KiKa krenuLa na odBojku..i ajd oni nAs pozVaLi...i mi se upoznaLi..pa se ja kLadiLa s reLjom i Robijem u 10 kn..izgubiLa..headbangheadbangma ugL..i tak..i proLaziLi dani i mi se Tam bLesawiLi..e ond dođe meni Roby na msn-u..okreni na program 2..kad ja widim tam neka dječurLija pjewa..PESKARIJAAAA..a jeLda roby..ja i Ti bez peskarije nemožemo..naši životi nemaju smisla..wišee.ludludma ugL..i ja i anTonia jedan dan ponjeLe LufTiće..joj Roby i ReLja owisnici o njima bkt..sam Ljenčare..Roby..nisi za nišTa..provaLa Ljeta..xD..ma uGl..e ond JEDNog Lijepog dana..doŠo FiLip..jako Lijep dan..xD..da se mene Tam waTa..srami se..xD..maL perverzan..joj on i ReLja non sTop se TukLi..a roby maLog frana..xDxD..A JAdni fran..deaddead..ma ugL i ošo fiLip..crycry..a doč će on još..winkma ugL šta da wam pričam


ja sam Znam da ja obožawam ljude u postu..i da ih neću zaboravit preko školske godine..jer nismo si mi baš daleko..sam željeznički most pređeš i et..tak da..ak wi mene zaboraviTe..ja was neću..ljudi wolim vas..ovo ljeto mi je bilo najbolje zbog was..
pozz:
RobiJu
ReLji
KiKi
PaLeTu
FiLiPu
AnToNiI
FrAnU