Pimp My B.L.O.G. (Blago Ludima Oni Guštaju)

11.09.2006., ponedjeljak

Proradilo je...

Samo da napišen...NEOPISIVO mi je drago sta je Mirko Filipović osvojia Pirde i to baš na svoj 32. rođendan i stvaaaaaarno san gušta gledat borbe evo da ne duljin(u biti samo san lin i ne da mi se pisat) evo par slija...


Prvo udarac koji je doslovno rastvorija Silvi glavu cool sad bi mi Nimfomanka moja rekla da san presladak kad se uzivinrofl
Photobucket - Video and Image Hosting


Onda imamo i Silvu kako leži krvav na podu nakon rascopavanja glave,ako malo bolje pogledate vidit ce te da mu je doslovno rastvorena ka ...hmmmmm...da se fino izrazin zenski spolni organroflroflroflrofl
Photobucket - Video and Image Hosting

I onda dvi od pobjede nad Barnetton
Photobucket - Video and Image Hosting


Ovo je i mene dirnilo kad je napokon osvojia i zaplaka od sriće...
Photobucket - Video and Image Hosting


I na kraju Barnett...predivno ga je uredija Cro Cop...just beautiful...

Photobucket - Video and Image Hosting
- 18:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi