Pimp My B.L.O.G. (Blago Ludima Oni Guštaju)

23.08.2006., srijeda

Bleh...

dead evo napokon san ispravija kemiju nekidan...i uspija obranit maturalni rad u ponediljak...sad mi SAMO rolleyes ostaje pismeni iz hrvatskog u četvrtak i iz engleskog u petak...i uffffffffrolleyes usmeni iz hrvatskog,engleskog i politike&gospodarstva u ponediljak...da,da...sve u jedan dan...a ja nista jos nisan ucija...svaki dan san na moru,vanka,na netu...jednostavno mi se ne da...al proć ću ja yes i da onda upisi na fax...icu na strojarstvo valjda...to bi tribalo bit zabavno...eeeeeeeeeeee i brzo bi triba vidit jel san prosa Proficiency (CPE) ispit iz engleskog...to je ka dodatni i zadnji ispit za koji se savjetuje da se provede ka par tjedana negdi u engleskom govornom području...rolleyes ja nisan al svejedno san izaša na ovi ispitdead ajde valjda ce sve bit dobro...eh da skoro san zaboravija...vidija san novi (valjda je novi) spot od Tokijo Hotela (transvestita) i neeeeeeee mogu virovat al ovi glavni pjevač sve se više pretvara u žensku al ono...baš ja pokažen materi a ona pa ovo je žensko...nema šanse da je muškorofl samo cekan da uvali silikone...thumbup aj dosadilo mi je pisat icu sad na more or something...ili govorit anoreksičarkama kako mogu toliko puno jest ili pojest tonu sladoleda njima u čast ili tražit recepte za koktele po internetuparty valjda cu o tome u iducen postu...do tada se sinjamo I PERITE ZUBE mouthwash (mora san ukomponirat nekako taj smajli)


I UPDATE...naletija san na ovi live video od KFeda... TAJ COVIK JE PRELOS RAPER AL ONO GADLJIV LOS...POGLEDAJTE SAMI...
malo Britney (got milk?rofl) pizdi na pocetku al kasnije on....rofl

- 13:47 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi