kuda, kamo, zašto... - Zivot mi je zapad... - Blog.hr

Zivot mi je zapad...

subota, 27.11.2004.

kuda, kamo, zašto...

Pišem i jednostavno osjećam kako se punim inspiracijom. Život mi se diže iz one male svakodnevnice i ulazi u velike krajnosti svemirskih širina. Uzdiže se iznad svih onih običnih zbivanja i užitaka, pleše iznad realnosti i puni me neopisivom srećom. Shvaćam zašto sam ja i zašto je baš sve ovo tu. Radujem se svakom dahu koji me puni snagom i poletom. Kako li je samo teško odolijeti svom tom užitku i pobudi.Van sebe sam ali smiren, potpuno svjesan svih propusta i očekivanja. Sad. Sada se pitam zašto se sve one dane osjećam umrtvljeno, bezvoljno, potišteno; zašto mi se sve onda čini kao bajka kad je zapravo san? Pitam li se kuda li to idem i kamo ću stići? Ne, ja ne idem nikamo, a stižem ovdje. Ovdje i sad i baš u ovo doba. Iščekujući punu fazu današnjeg punog mjeseca prisjećam se svega onoga šti se dogodilo prije mjesec dana i protekle godine. Čudim se, ali ni jedno loše sjećanje. Samo hrpa ugodnih misli me prožima. Budi me i daje mi san. Odlazim zasad. Uživajte.
- 14:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>