< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





design by:looce designs

Opis bloga

Život,ljubav i Wentworth Miller!Ha-ha

Linkovi

moj drugi blog.hr
andydea.hr
goldy2.hr
sime
toni
zelde.hr
°~... ema ...~°.hr
animals are part of my life just like you.hr
sister of mickey mouse.hr
**fallen angel**.hr
Dariaaaa9.hr
LUCITIK@ B@BY.hr
nina....prison break.....hr
teea.hr
¤.....Me,mY SeLf AnD.....Prison Break....¤.hr
Kaka 4ever in my heart !!.hr
World of sugar boys....hr
i'm just one person in this big world....hr
blog od moje rodice.hr
berny.hr
vita.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


© because you live





Channing Tatum za Anđelu....

Ej ljudi evo mene! Rodica me zamolila da joj napravin nešto o Channing Tatumu glumcu u kojeg je ona infišana!smijehcereknaughtynutHehe, pa evo ti mala biografija i slide!Uživaj!smijehcerekcerekwavekiss
Channing Tatum rođen je 26.travnja 1980. u gradiću Cullmanu u američkoj državi Alabami. Kako je u tinejđerskim danima bio pretjerano živahan i često je upadao u nevolje,roditelji su ga upisali u vojnu školu. U njoj je otkrio svoju veliku strast za američkim nogometom. Igrao je tako dobro da je uspio dobiti sportsku stipendiju i upisati se na koledž. No učenje mu baš nije išlo pa se ispisao i neko vrijeme radio kao građevinski pomoćnik i prodavač. Dobru izgledu može zahvaliti što su ga zapazili modni agenti pa je počeo snimati reklame-za Nauticu, Gap, Emporio Armani,Pepsi,ali i nositi revije u Milanu, Parizu i New Yorku.Kako je od manikenstva do glume uglavnom mali korak,uskoro je dobio sporednu ulogu u seriji '' Ekipa za očevid: Miami''. Njegova je nadarenost zamječena i otad se pojavio u desetak filmova. Plesni spektakl ''Step Up'' označio je njegov pravi proboj u Holliwood. A da zna plesati, dokazao je već prije u spotu Rickyja Martina ''She Bangs''. i onda nešto jako tužno za moju rodicu: ima curu- hoda s Jennom Dawan, partnericom iz filma ''Step Up''.smijehcerek




Eto ti rođo, u komentarima mi sve napiši i ostavi ih punoooo jer ipak je ovo post za tebe hehe!smijehsmijehEto ljudi moji ostavite punoo komentara novi post pišen kad bude priko 250 hehe!A sad veliki pozdrav ciloooom mom razredu ajme ljudi još 4 dana pa se rastajemo :-( svin blogerima,ciloj ekipi s msn-a, a posebno mojoj rodici koja me izluđujeee kad ću ovo napravit!smijehcereknaughtynutkiss Aj ljudi velika pusaaa svima!Voli vas Ivana!kisssmijehcerekwavenaughtycerekwave


15.06.2007. u 22:36

| SoMeTHinG tO sAy? (314) | Da/ne | PrinT | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.