< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





design by:looce designs

Opis bloga

Život,ljubav i Wentworth Miller!Ha-ha

Linkovi

moj drugi blog.hr
andydea.hr
goldy2.hr
sime
toni
zelde.hr
°~... ema ...~°.hr
animals are part of my life just like you.hr
sister of mickey mouse.hr
**fallen angel**.hr
Dariaaaa9.hr
LUCITIK@ B@BY.hr
nina....prison break.....hr
teea.hr
¤.....Me,mY SeLf AnD.....Prison Break....¤.hr
Kaka 4ever in my heart !!.hr
World of sugar boys....hr
i'm just one person in this big world....hr
blog od moje rodice.hr
berny.hr
vita.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


© because you live





Wentov rođendan!!!

Ej ljudi evo mene prvo ka šta ste već vidili u naslovu danas mi je Wentu rođendan pa SRETAN ROĐENDANNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kisscerekHehe ja san pukla!cereknutnaughtyStavila san sa strane anketu koji video da napravin najviše je glasova bilo za Wentov, a s obziron da mu je danas rođendan napravila san ga!Al vi nastavite glasat pa ću u idućem napravit od nekog drugog!Fala van na priko 300 komentara!Samo tako nastavite!thumbupwaveE da ja ne odugovlačin veliki pozdrav mojoj seki Jeleni kojoj je sinoć bila matura,mojoj najdražoj rodici Anđeli, svin mažoretkinjama koje su u Zagrebu a pogotovo:Jopi B,Jopi G,Tei, i Ivi pozdrav i Tini,Niki,Mariji,ciloj ekipi s msn-a, svin blogerima!Velika pusaaaaaaaaa!kissVoli vas Ivana!cerekwavekisssmijehEvo sad video!Uživajte i ostavite punooooooo komentara!smijehsmijehwavecerekkiss


02.06.2007. u 14:01

| SoMeTHinG tO sAy? (212) | Da/ne | PrinT | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.