< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





design by:looce designs

Opis bloga

Život,ljubav i Wentworth Miller!Ha-ha

Linkovi

moj drugi blog.hr
andydea.hr
goldy2.hr
sime
toni
zelde.hr
°~... ema ...~°.hr
animals are part of my life just like you.hr
sister of mickey mouse.hr
**fallen angel**.hr
Dariaaaa9.hr
LUCITIK@ B@BY.hr
nina....prison break.....hr
teea.hr
¤.....Me,mY SeLf AnD.....Prison Break....¤.hr
Kaka 4ever in my heart !!.hr
World of sugar boys....hr
i'm just one person in this big world....hr
blog od moje rodice.hr
berny.hr
vita.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


© because you live





Sve za moju rodicu!!

Evo mene ljudi,kao prvo fala van svima na čestitkama za rođendan i komentarima velika pusa svima!kisssmijehE sad evo ka šta u naslovu kaže sve za moju rodicu Anđelu koje je rekla da napišen post pa evo...Nisan baš imala vrimena zbog škole mislin nisan neka štreberica al opet! smijehcerekE sada rođendan bilo je SAVRŠENO bila san vanka s Jopon bilo nan je super i vidile smo punoooo lipih muških ma sve u svemu super!smijehsmijehnaughtyEto za rođendan san između ostalog dobila i knjigu Zakon braće super je knjiga savršena!Eto ja van neman više šta pisat ka šta ste vidili iman novi dizajn na Wenta pa ga komentirajte kakav je i to je sve od mene!smijehthumbupPozdrav mojoj dragoj rodici Anđeli, prijama Niki,Josipi,Filipi,Tini,Mariji,Ivani i drugima svima koji su komentirali samo tako nastavite i pozdrav svima koje san zaboravila!smijehthumbupUživajte!Ki$$$!By!


17.04.2007. u 20:38

| SoMeTHinG tO sAy? (26) | Da/ne | PrinT | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.