Bezobrazni filmovi za gledanje - Datiranje za seks

ponedjeljak , 31.12.2018.

Join Us on FB & TWitter










Click here: Bezobrazni filmovi za gledanje






Zvao je policiju koja ga je pitala: - …neko je ušao kod vas? I kupi Mujo 12 rola, oblijepi cijeli stan kad ono ostane mu 6 rola viška.



bezobrazni filmovi za gledanje

Izađe Haso ponovo da cijepa drva al' opet ista priča. Spremio se Mujo, pa počne: - E, moja djeco, ja kad sam poč'o radit, nisam im'o ništa osim svoje pameti... Detalji Kategorija: Poslala Fata Muju da joj kupi puževa za rucak.



bezobrazni filmovi za gledanje

Najnoviji vicevi - Ali tinejdžerske drame su, naravno, tek tinejdžerske drame. Naučnici kažu da je to zato što to vodi ka nerealnim očekivanjima u seksu, pa se u stvarnim situacijama razočaraju.



bezobrazni filmovi za gledanje

Vic nam priča: Pavle Čuvala baka sama na selu 2000 ovaca. Novinarka čula za to pa odma otišla tamo da proveri. Stigla ona tamo, uverila se da je istina i postavila nekoliko pitanja. Novinarka: Koliko vune daje jedna ovca kada se osiša? Baka: Crna il' bela? Novinarka: Pa recimo bela. Novinarka: Dobro, a koliko mleka daje jedna ovca? Baka: Crna ili bela? Novinarka: Pa recimo crna. Baka: 1 litar ipo. Novinarka sva iznervirana sede da je vozi baka i tako putem upita baku: Izvinite ali koja je razlika izmedju crnih i belih ovaca? Baka: Crne su moje.



LEPTIRICA (1973)
Besplatno gledajte videove jabanja, pripremili smo vam neke od najpopularnih video snimaka u kojima cete uzivati gledajuci. Detalji Kategorija: Poslala Fata Muju da joj kupi puževa za rucak. A kad se automobil pokušava upravljati u milijun različitih smjerova, morao bi završiti nigdje. Poklopi slušalicu, pričeka 30 sekundi i nazove ponovo policiju: -Dobro veče, ja sam vas maloprije nazvao da mi lopovi pljačkaju ostavu sa alatom… Ne trebate da žurite… ubio sam ih! Zvao je policiju koja ga je pitala: - …neko je ušao kod vas?

[Oglasi brak i veze|Oglasi sibenik osobni kontakti|Zene varazdin]






Oznake: Najnoviji, vicevi

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.