my rose...

"Tvoja sjena"



Nestao si kao sjena,
ili kao mjeseceva mjena,
nestao si bas na javi,
da ti se lik nikad ne pojavi...

Otisao si sa snom,
taj san je napravio lom,
otisao si kao sjena,
ostadoh samo usamljena zena...

Jedan oziljak na dusi,
uspio je nadu da srusi,
jedan oziljak, manje-vise,
uspomenu na tebe ne brise...

Istinu mi rekao nisi,
na koju stranu krenuo ti si,
istina moze da zaboli,
ako se iskreno zavoli...

Sjecanja su jos uz mene,
postala su kao sjene,
sjecanja ne mogu da shvate,
bilo bi bolje, da me ne prate...

Misli su mi jos uz tebe,
istina je tu, opominjem sebe,
misli se roje, tebi lete,
jer zele da te se sjete,
zele da se sjete...

"Ich bin"...

23.08.2008. u 22:42 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Kolovoz 2008 (12)

  kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Rijeci neizgovorene, ali napisane... Stihovi duse, stihovi tuge, stihovi realnog i nerealnog zivota... Slike, koje govore umjesto mene, mojim jezikom... A ja... ja sam samo pratilja tog...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr