my rose...

Od Ruze Trn



Oci pune suza,
padose preko ruza,
gledajuci u njih.

Sjetise se tebe,
jer odnio si sebe,
od mene, od njih...

Od tada je proslo,
mnogo tuznih dana,
bez svitanja.

Al' nikad nije proslo,
niti je doslo,
da dusa se rijesi rana...

U oku mom ostace suza,
ostace da pazi,
da uspomenu pruza,

na jedan lik,
na jedan krik,
na udar k'o grom,
u srcu lom,

na boli u dusi,
kad se sve srusi,
ostace suza,
od duge duza...

Ostace srce,
da sakrije lice,
jer je prazno,
nije vise snazno.

Trn ga probode,
na ruzi poslednjoj...

Ti sa ruzom ode,
koja me probode...

Ostavi me,
na latici njenoj,
latici, koja otpade,

latici uveloj,
latici snenoj...


Ich bin...

05.08.2008. u 23:09 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Kolovoz 2008 (12)

  kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Rijeci neizgovorene, ali napisane... Stihovi duse, stihovi tuge, stihovi realnog i nerealnog zivota... Slike, koje govore umjesto mene, mojim jezikom... A ja... ja sam samo pratilja tog...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr