my rose...

Izraz Sazaljenja



Na poziv cekam, na jedno pismo,
na neku vijest, ako zajedno nismo,
ali daljina, ucinila je svoje,
ishlapila je bliskost, izmedju nas dvoje...

Sve manje dana provodimo skupa,
cak ni srce vise, ludo ne lupa
vazni vise nisu, ni sati, ni minute,
otudjena srca i onako sute...

Usne su nam, kao zalijepljene,
zaboravile su rijeci zaljubljene
hladnoca se zavukla u tijela,
zaboravila su na poljupca vrela...

Ni jedan poziv, ni jedno pismo,
kao stranci, jedno drugom, mi smo,
u srcima nema povjerenja,
samo na licu, izraz sazaljenja...

Jos jedna ljubav je na kraju,
zapecacena u mjesecu maju,
skrenula je sa pravoga puta,
izgubila se, pa sad sama luta...


,Ich bin...

03.08.2008. u 00:41 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Kolovoz 2008 (12)

  kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Rijeci neizgovorene, ali napisane... Stihovi duse, stihovi tuge, stihovi realnog i nerealnog zivota... Slike, koje govore umjesto mene, mojim jezikom... A ja... ja sam samo pratilja tog...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr