WELLS

srijeda, 23.04.2008.

eeeeej.....kako je dosadan ovaj tjedan nema nist zanimljivog.....ha kako mi se neda puno pisat al nema veze....u ponedeljak bio tako sjeban dan nema mi glupljeg dana od ponedeljka...u utorak imali raspored od petka al smo isli po papir pa sam imao samo 4 sata aj bar neš dobro u tjednu.....danas srjeda 5 sati cool....2 sata odmora....ha danas sam morao ic po papir sa raskom al sam smikljo u lidl sa prijateljima zakon....jooooj jedva cekam svoju krizmu....bit ce zakon....ici cemo svi zajedno u grad auuuuuu...bit ce svega....jebiga neki imaju u subotu krizmu bloago njima al stas.....jucer dodjem na trenig i trener mi kaze da sam dobio kaznu 3 utakmice popizdio sam a bas u subotu igramo protiv Markovca....bar mogu ic igrat za nask....hahaha.....i tak jos malo pa kraj skole....HVALA BOGU.....jedva cekam srednju skolu da upoznam nove prijatelje nove curu i jos puno toga iako jos neznam sta bih upisao......ae pooz moju LJUBAV....seku andreu i tatjanu....moju najdrazu sestricnu.....i najdrazu sogoricu.....saljem vam veliku pusssssssuu....LJUDI UZIVAJTE UOVOM ZIVOTU DOK MOZETE...BOK
- 16:00 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.