Wellcome to heaven

subota, 19.05.2007.

Smjieha molim!

Suplajs

Srušio se avion u džunglu. Preživjelo nekoliko njih, među njima:
Amer-FBI agent, Francuz, Rus i Mujo.
Amerikanac, obučeni agent, odmah počeo naređivati i organizirati
"You will provide woods, you will find water, you (Mujo) will
provide supplies..."
Svi se vratili, našli drva za vatru, vodu... jedino Muje nema.
Kaže Amer:
"We have to find him" i krenu ga tražiti po džungli.
U jednom trenutku primjete da se mrda jedan žbun, priđu, kad ono iskoči Mujo:
"Suplaajs!!!"


Burek

Ide Haso putem i vidi Muju koji se sagnuo pored septičke jame i kopa rukama po njoj.
"Bolan Mujo, što tražiš među tim govnima?"
"Ama Haso, up'o mi tamo sako".
"Pa što ga tražiš, ne bi valjda nosio tak'i sako?"
"Ama znam da sako nije više ni za što, nego u džepiću bilo nekog bureka..."



Lotto

Ulazi Mujo u kuću i kaže:
- Fato pakuj se dobio sam na lotu!!!
Fata viče:
- Super, jel da se pakujem za planinu ili za more?
Mujo odgovara:
- Kako hoćeš, samo odjebi odavde!!!!!!






Tunel

Javni natječaj za kopanje tunela. Otvaraju se ponude. Prvo se otvara koverta njemačke firme. Izlazi predstavnik firme i prezentira projekat.

"Kopanje tunela ćemo raditi sa obadvije strane brda i spojiti ih kad se sretnemo na sredini. Cijena je možda malo veća, ali je zato vjerojatnost da se sretnemo, zahvaljući našoj made in Germany tehnologiji, visokih 95%."
Slijedeća koverta je kompanija iz Amerike.
Izlazi i Amerikanac. "I mi ćemo kopati sa obadvije strane brda i sresti se u sredini. Naša cijena je još veća nego kod kolega iz Njemačke, ali je i vjerojatnost da se sretnemo extremnih 99.5%"
Treća koverta je ponuda firme iz Bosne. Izlazi naš Mujo.
"Čujte gospodo, ni mi nismo mačji kašalj. I mi kopamo tunel sa obadvije strane brda. Naša cijena je pola cijene od Amerikanaca a što se tiče sretanja, e to vam kod nas ide
vako: "ako se sretnemo-sretnemo, a ako se ne sretnemo, imate dva tunela".







Kinez

Ulazi Mujo u bolnicu, kad tamo dva doktora tuku pacijenta. Prilazi im i pita ih zašto ga tuku. A ova dvojica odgovaraju: "Osam godina ga liječimo od žutice, a on nam tek sad kaže da je Kinez."


19.05.2007. u 19:41 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (37)
Svibanj 2007 (38)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

za puknut od smjeha ha ha hasmijehthumbuprofl

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Sto volim???

Volim gledati seriju ,,Zakon brace" naravno obozavam Wentwortha Millera.Volim gledati horore,akciske i jakooo dobre filmove.Slusam Beyonce i Shakiru i sve ostalo sto dodje pod ruku.
volim brzinu i aute.Moj number one je BMW-M3.greedythumbupnutsmijehdead

bok svima ja sam Bozica.mahwave.Imam 13 godina volim more, sport(nogomet) ,ljeto ,zimu....Nisam izbirljiva,volim sve.
Imam puno prijatelja i prijateljica.yes
Otprilike to je to ,moj kratak opis.
Kroz blog cete me bolje upoznati.zujoyes