Slike

sada slike...
Someting very special
Image Hosted by ImageShack.us

Za jedno snimanje
Image Hosted by ImageShack.us

Umbrela
Image Hosted by ImageShack.us

so preety
Image Hosted by ImageShack.us

Za časopis Company
Image Hosted by ImageShack.us

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizz by : kostur by : kikica


Komentarići da/ne

Opis bloga

Elly-Olsen fan 4ever
Elly & Ja
RiRi Fenty
..::JONAS...BROTHERS::..

Moje ime je kika. najviše ču pisat o rihanni. više o meni na mom prvom blogu weloverihannaandolsensisters.blog.hr

Evo koliko vas je na mom blogu!
web stats

Ovo je pjesma od Hillary Duff
Ime:Beat of my hart


Free Music

Free Music



Free Music
Image Hosted by ImageShack.us


AKO NETKO ŽELI STAVITI NAŠ BANNER NA BLOG NEKA JAVI
bykraljisa

PUNO TOGA...

TEBI JE RIHANNA
ODVRATNA
GLUPA
A ONAKO
DOBRA
SUPER
ODLICNA
NEMA BOLJE
  
pollcode.com free polls

Ako vam treba sat...

Custom Myspace Clock


free counters

ponedjeljak, 23.06.2008.

OPROŠTAJNO PISMO

Nemojte misliti da brišem blog, to znači da idem na MOREfinonjamipartysmokinthumbupsmijehnutnaughtybeljyes
Svima ću vam jeviti na blogove kada se bum vratilacrycrycry. Novi post će biti krajem 8 mjeseacrycrycry.
Ako još neko ide na more u Makarsku može mi se još danas javit da mi nebude dosadno.Nevjerujem da ću imati baš puno komova na ovom postu jer većina ide na more.Barem 100.Moram se oprostit od interneta 2 mjeseca!!!!crycrycry.Ubit će me znatiželja!!!????zalivenzijevpuknucuburninmadheadbangmad. Pusa svima na komovima a sada jedna novija vjest o Rihanni a nakonn toga slikice i svašta nešta.....

Image Hosted by ImageShack.us

Slika iznad je slika iz Rihanninih prvih, početničkih dana. Šuška se kako je slavna barbadorska pjevačica, Robyn Rihanna Fenty, išla na operaciju grudi misleći da će tako postići zavidnu karijeru, koju trenutno ima. Na slici (iznad) se jasno vidi golema razlika. Rihanna je za jedan časopis izjavila: "Kao prvo, na toj drugoj slici mi grudi izgledaju veće zbog drugog tipa haljine, a kao drugo, ja nikada nisam ni razmišljala o operaciji grudi jer mi se moje grudi sviđaju, za mene su savršene.". Dodala je kako za uspjeh u karijeri ne vrijedi biti samo dobrog izgleda, trebaš imati i potencijal i talent. "Ja sam zavidnu karijeru razvila zbog iznimno dobrog glasa, a ne zbog stasa. Dobro, i stas ima važnu ulogu u svemu tome ali ja mislim da je stas u ovoj priči sasvim suprotna i sporedna tema.". Ovako je izgledala sada:
Image Hosted by ImageShack.us

A ja se stim jeslažem valjda. A sada jedan slideshow

I slikice:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Eto, javim vam se kada se vratim s mora!!!
bok!!!