MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

  kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2009 (1)
Kolovoz 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

pa zapravo i nema nekog opisa...govorit ću o sebi i tako ness.....=)
WELCOME TO MY WORLD!

Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

LoodaMatanut
Helenathumbup
ScEnE_eMo_GiRl
Lady
Air

subota, 15.08.2009.

EiLa

Bok ljudovi...evo mene nakon nekoliko dana "odmora"...skužila sam kako se rade dizzići za blogove i napravila sam ih dosta...čak sam napravila jedan blog na kojima sam misla postavljat svoje dizziće i to...ali sam ga prije otprilike 10 min izbrisala jer mi se nije dalo postavljat dizziće na njega...ima tu dosta posla...tako da...eto,prošla me volja za radnjom dizzića(nije dugo trajala)...kada me opet obuzme želja napravit ću ponovo blog za dizziće...a dobro...jučer popodne je kod mene došla frendica...popodne smo bile kod mene a navečer se zaputile u MeKdOnAlC(znam da se tako ne piše)...tamo sam se najela ali više se najela moja frendica kojoj sam dala malo pomfrita i pilećih medaljona(njami)...jučer sam od nje(frendice)dobila knjigu sumrak...čovječe,ima 400 i nešto strana...frendica kaže da ju je ona pročitala u 4 dana...ma ZiHeR...mislim,ako je,svaka joj čast...
i tako ja,dns popodne idem u poreč na košarkašku utakmicu SLOVENIjA:HRVATSKA...tamo idem sa klubom(inače,treniram košarku)...
a dobro...neda mi se više pisat tako da idem ja na fejs...
pozz...mahwave



| Komentari (39) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.