MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

  kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2009 (1)
Kolovoz 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

pa zapravo i nema nekog opisa...govorit ću o sebi i tako ness.....=)
WELCOME TO MY WORLD!

Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

LoodaMatanut
Helenathumbup
ScEnE_eMo_GiRl
Lady
Air

ponedjeljak, 10.08.2009.

rOviNJ

I tako ja jučer bila u Rovinju...baš je bilo zakonski!Bili smo:moja NAJ frendica Nera,moji strci i njihovi frendovi i ofc JA...Išli smo u GRIZIU...To vam je neka izložba svačega i tamo izlaže ko šta želi ali mora bit hand made...I baš je bilo dobrih stvari...ja sam si kupila neki lančić od muranog stakla...baš je cool...ja i moja frendica prešle smo tu GRIZIU najmanje 8 puta...haha...i odlučile smo da ćemo sljedeće godine i nas dvije izlagade naše hand maid-ove...haha...baš će bit fora...hah...svratite ako budete u mogučnosti pa se možda upoznamo...haha...inače...tamo sam vidla svoju frendicu iz razza i njenu staru...njena stara je tamo izlagala neke svoje radove od fimo mase i još nečega...a bila je i tamo neka prodavaonica sa slikama i mojim su se starcima svidle neke 3 zelene slike koje inače idu u kompletu ali još nisu bili sigurni dal će ih kupit...tako da smo se još malo prošetali po GRIZIJI i kad smo se vratili u tu prodavaonicu slika kako bi prijatelji od mojih staraca kupili neke slike moj stari je vidio kako neki ljudi gledaju te 3 zelene slike koje se njemu sviđaju...i normalno,taj moj stari je odmah krenuo u akciju...saznao je da bi "njegove"slike mogle dospijeti u tuđe ruke...i dok su ti ljudi slikali te slike i dok su se dogovarali di bi ih u stanu mogli stavit moj stari ih je preteko i odjurijo do prodavačice kako bi joj reko da ih kupujemo...haha...baš prefunny...i tako mi kupili te slike...hahahah...a dok su se te slike skidale sa zida kako bi dospjele u naše ruke čula sam kako čovjek koji ih je htijo govori:"uh,dobro da smo ih slikali!"...I tako moj stari izlazi iz prodavaonice a taj ga tip na vratima pita ko kupuje te 3 zelene slike a moj se stari pravi da nije znao da ih oni žele i kaže da ih on kupuje...haha...eh taj moj stari...šta bi ja bez njega???hah...
Inače on vam je ovan u horoskopu pa onda ima karakter takav...-mora bit njegovo!MIslim...ne kažem da su ljudi u znaku ovna loši i da mi se ne sviđaju!Ja sam po horoskopu LAV i inače se lavovi najbolje od svih slažu sa ovnovima i to je stvarno istina!
ae pozz...roflmahwave



| Komentari (12) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.