myspace

images for blogs

Get your own Falling Objects at MyCuteSpace.com!
Cursors

<subota...14 h...pattinaggio... - ...My BoRiNg & LoNeLy LiFe... - Blog.hr
fancy blogichi...:
adrilooo - sk8erica...

just girl - ma ful super isfurana cura...

alenkica moja - jedna od bestica...

eva - naj frendica iz razreda, najs blogich...

sarica - luda cura iz razreda...

____F____S____I - jos jedna ful super isfurana cura...

roby - naj frend...

thomas zerooo - ful ok tip, predobar blogich...

pro anna - anoreksichna cura...

carla - ful ok cura, sjatki blogich

lil rasta - predobar rasta blog

Free Image Hosting at www.ImageShack.us








Image Hosted by ImageShack.us

Free Site Counters
Free Site Counters
tolko vas je tu bilo od 5.11.2005.

Image Hosted by ImageShack.us


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





...My BoRiNg & LoNeLy LiFe...

petak, 27.01.2006.

subota...14 h...pattinaggio...

evo ljudi da vam se javim nakon jaaaaaaaaaako duuuuuuuuuuuuuuuugo vremena...nije mi se baš dalo pisati ali pošto me svi mole da napišem novi post evo napisat cu ga...prošli post je bio o skijanju pa samo da vam kažem da je bilo suuuuper...pozdrav mojoj miici & anici...počela je škola...već mi je dosta svega...i jedva čekam LJETO...zna se zašto...a najvažnija vijest je...... U SUBOTU U 14:00 IGRAMO PROTIV MLADOSTI!!!!!!!!!!!!!!U PATTINAGGIJU... to ste vjerojatno već pročitali na alenkinom blogu ali ipak to je važna vijest koju sam morala objaviti...pozdravljam sve cure iz ekipe:alenku,miu,nou,saru,tamaru,pileta,anju,anju,elenu,ninu,srecku...i cure moramo pobijediti sutra...joooj jedva čekam....moramo ih ubiti...zato pozivamo svih da dođu u subotu u 14:00 u pattinaggio...ae ljudi javim vam se...obećajem da ću vam malo ćešće pisati postove...kizzzzzza....

- ovaj post sam pisala u: 09:05 sati - ...talk 2 me.... (imam 20 komentara) - ...sacuvaj za uspomenu... - ##

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






ime:Petra
boja kose/ociju:smedja/smedje-zelene
visina:180
tezina:?!?
treniram:odbojku
skola:stoja
volim:odbojku,obitelj,frendice&frendove,
psa,pizzu,chokoladu,svoj komp,
svoju sobu,ici van,spavat,TV...
ne volim:skolu,povrće,pedofile,bube,
zmije,lazljivce,izdajicematematiku,
povijest,razrednicu,...




Code Provided By: Make MySpace Pretty .Dot. Net

Bigoo.ws images for your blog


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vrlo vazna stvarcica u mom zivotu...


Kurve - full fancy pjesma...

...stvari se polako vracaju na mjesto
...ovako nesto se ne dogadja cesto
...premda piznajem ponekad pretjeram
...i nekud otplovim sam
...i tad slike izblijede sve
...i tad zatvaram se u sebe
...i tad nisi mi potrebna
...kazaljke i dalje krugove crtaju
...umjesto zvijezda kisne kapi na grad padaju
...prazno mjesto u mom krevetu sjeca me
...bila si tu...
...tko zna kuda si otisla
...tko zna zbog cega se ne vracas
...tko zna sve pise u zvijezdama
...jos jucer poljupcima mi smo se borili
...i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali
...sto se dogodilo
...gdje je ta kap
...sto je prelila casu
...sto te natjerala da odneses
...sve sto sam volio
...a tebe sam volio
...sve sto sam sanjao
...a tebe sam sanjao
...ma zar sam pogrijesio
...sto sam se smijao
...kad su mi govorili
...da sve su zene KURVE
...kad bi zauvijek zaspao ovaj grad
...kao u bajci
...prekriven trnjem i travama
...sve dok se ti ne vratis
...a vratit ces se znam
...i sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan
...dok me ne zagrlis
...dok me ne poljubis
...dok me ne zagrije tvoj dah...
................


...samo za cure...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us









sta nisam sexy???