< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (10)
Rujan 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne

Ime mi je Leon
Idem..u gimnaziju A.G Matosa,uskoro
cu u 2.a
Imam 15 godina
imam kornjace,papigu i
psa,
Muzika..pa raznoliko =)
Frendovi su mi svi iz razreda,
Filmovi koji su super su: Superstar,Simpsoni film i jos
puno drugih,al da ne nabrajam...

Volim:-Telku
-Prijatelje
-Zivotinje
-Svoje ljubimce
-i puno toga...


Ne volim:-Ic u skolu pretjerano
-Ucit(ko voli???)
-kemiju,matematiku,fiziku


x-Ne volim spamove,lance srece i sranja po blogu,
pa ako ste radi toga ovdje:





Mos mailat(klikni na slikicu ispod ) =)

by: leon


Trenutno vas je on-line na mom blogu:


page counter


Moja abeceda:

A-Andreja,moja frendica od male skole :)
B-Bog(ovom se i ja smijem)
C-Coca Cola-too je zakon...nema boljega =)
Č-čaj...nisam bas neki fan =/
Ć-ćup..loool...neznam zkj sam to napiso xD
D-Deda..on je cool xD
DŽ-džip...nemam kaj drugo za napisat :p
Đ-neznam stvarno xD
E-engleski..obozavam..to mi je zakon :))
F-frendovi...bez njih ne bi islo =)
G-gimnazija...skola iz snova u koju idem...cool je... :D
H-hrvatski...nas jezik.LooL. :P
I-istina...ne volim one koji lazu...nop...
J-jastuk..na njemu spavam..LoL...
K-kemija...mrzim too...koma :S
L-Leon..moje ime...bas mi je fora =D
LJ-ljubav...oh...nemres bez nje <3
M-Mc Donald's...njami...
N-nogomet...nisam bas neki fan...
NJ-njeznjam stvarno...lool.. xD
O-opasnost...uups...ne volim bit u opsanosti ;P
P-Patricija..moja best frendica..neznam kaj bi ja bez nje...<3
R-riganje...ajmee...jezim se od pomisli.. :S
S-spavanje..jeee...to je zakon xD
Š-škola...pa ok mi je,al nije da sam lud za njom..LoL..
T-talijanski...ucio 3 godine,ali sad sam prestao,nemam vremena =/
U-umnjaci...zubi..loool... xD
V-voće..fino..ne bas svo,al ima iznimaka :P
Z-zika...ne slusam bas stalno,ali ok je =D
Ž-žvaka...volim imat stalno...LoL.. xD

COOL BLOGOVI KOJE VOLIM CITAT =)



Mihaela :)
-Ide samnom u razred
-simpa cura,fora je :)

Trisa <3
-Kaj da kazem...moja best frendica...<3
-Druzmo se i idemo stalno van <3
-Pise blog sa frendicom :)

Anchy <3
-Takoder moja best frendica od nedavno <3
-Isto se druzimo stalno <3

Ivona
-Isto moja frendica zubo
-Ugl se druzimo kad je trening <3

Sandra <3
-Nesto od Karla
-lool zubo

Martina
-Super cura,pise zanimljiv blog.. =)


A tu mi je i banner pa ak ti dode...

by: leon








BANNERI:





by: leon




by: leon






by: leon




by: leon













subota, 22.09.2007.

hello,bas puno komentara sam dobio,a blogu je rockas(bio) fino

Bok ljudi.Hvala na cestitkama za rodendan...blog mi je slavio
1.rodendan,a samo 6 komentara i to od dvje osobe,to nije dobro...ne ne. nono
Inace,bas sam se potrudio za prethodni post,stavio sam i sliku i statistike,a i napiso sam jos neke stvari...a sad cu se nadam da cu dobit barem 30-ak
komentara...iskreno se nadam...inace...fala Bogu,napokon je subota pa malo pisem sretan Inace u skoli sve tece lijepo i glatko,gradiva je poprilicno puno,ali
ja se drzim,naucim na vrijeme pa nema problema...jedino imam mali problemcic...
kad odgovaram usmeno,malo se ''userem'' pa kiksam i onda je rezultat malo slabiji
od ocekivanog(nije jedinica da ne bi bilo yes )...imam jednu cetvorku iz gramatike
iz hrvatskog...imo sam dvije greske i to je bilo 4 no ...a bas sam se ponadao da
cu dobit 5,ali nema veze...bit ce jos puuuno prilika za dobit 5...hehe... sretan
Ugl...ovaj tjedan cemo pisat 2 kontrolna,nekoliko usmenih,mozda se javim biologiju
i informatiku odgovarat(nadam se da cu dobit 5..LoL...)...latinski je jako puno gradiva pa sam odmah poceo ucit i super ide...Naucio sam prvu deklinaciju super,a drugu tak-tak(jos vjezbam sretan )...i tako...ovaj vikend mislim ljencarit malo,ali i ucti(al nis extra posebno..LoL...)..Ugl..Jucer smo nastupali i bilo je katastrofa...nisu nas ni najavili,plesali smo par sekundi i ljudi su se pobrali prije jer su mislili da je gotovo...al ok...Nego vec sam i sebe iznenadio kolko sam dugacak post vec napisao...Sad idem i molim komentare..Pleaseeee sretan
Ajd pozzam sve koje znam...Bye Bye....



- 17:57 - Komentari(73) - Print - Permalink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.