< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (10)
Rujan 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne

Ime mi je Leon
Idem..u gimnaziju A.G Matosa,uskoro
cu u 2.a
Imam 15 godina
imam kornjace,papigu i
psa,
Muzika..pa raznoliko =)
Frendovi su mi svi iz razreda,
Filmovi koji su super su: Superstar,Simpsoni film i jos
puno drugih,al da ne nabrajam...

Volim:-Telku
-Prijatelje
-Zivotinje
-Svoje ljubimce
-i puno toga...


Ne volim:-Ic u skolu pretjerano
-Ucit(ko voli???)
-kemiju,matematiku,fiziku


x-Ne volim spamove,lance srece i sranja po blogu,
pa ako ste radi toga ovdje:





Mos mailat(klikni na slikicu ispod ) =)

by: leon


Trenutno vas je on-line na mom blogu:


page counter


Moja abeceda:

A-Andreja,moja frendica od male skole :)
B-Bog(ovom se i ja smijem)
C-Coca Cola-too je zakon...nema boljega =)
Č-čaj...nisam bas neki fan =/
Ć-ćup..loool...neznam zkj sam to napiso xD
D-Deda..on je cool xD
DŽ-džip...nemam kaj drugo za napisat :p
Đ-neznam stvarno xD
E-engleski..obozavam..to mi je zakon :))
F-frendovi...bez njih ne bi islo =)
G-gimnazija...skola iz snova u koju idem...cool je... :D
H-hrvatski...nas jezik.LooL. :P
I-istina...ne volim one koji lazu...nop...
J-jastuk..na njemu spavam..LoL...
K-kemija...mrzim too...koma :S
L-Leon..moje ime...bas mi je fora =D
LJ-ljubav...oh...nemres bez nje <3
M-Mc Donald's...njami...
N-nogomet...nisam bas neki fan...
NJ-njeznjam stvarno...lool.. xD
O-opasnost...uups...ne volim bit u opsanosti ;P
P-Patricija..moja best frendica..neznam kaj bi ja bez nje...<3
R-riganje...ajmee...jezim se od pomisli.. :S
S-spavanje..jeee...to je zakon xD
Š-škola...pa ok mi je,al nije da sam lud za njom..LoL..
T-talijanski...ucio 3 godine,ali sad sam prestao,nemam vremena =/
U-umnjaci...zubi..loool... xD
V-voće..fino..ne bas svo,al ima iznimaka :P
Z-zika...ne slusam bas stalno,ali ok je =D
Ž-žvaka...volim imat stalno...LoL.. xD

COOL BLOGOVI KOJE VOLIM CITAT =)



Mihaela :)
-Ide samnom u razred
-simpa cura,fora je :)

Trisa <3
-Kaj da kazem...moja best frendica...<3
-Druzmo se i idemo stalno van <3
-Pise blog sa frendicom :)

Anchy <3
-Takoder moja best frendica od nedavno <3
-Isto se druzimo stalno <3

Ivona
-Isto moja frendica zubo
-Ugl se druzimo kad je trening <3

Sandra <3
-Nesto od Karla
-lool zubo

Martina
-Super cura,pise zanimljiv blog.. =)


A tu mi je i banner pa ak ti dode...

by: leon








BANNERI:





by: leon




by: leon






by: leon




by: leon













petak, 20.04.2007.

~NeDa Mi Se PiSaT vIsE bLoG~

Ey bok ljudovi!Evo,kao sto vidite naslov,neda mi
se vise pisat ovaj blog!Vec mi je dosadno i ide mi na zivce
pa necu sad neko vrijeme pisat(ofc necu brisat al cu pisat
malo rijede,svakih mjesec dana mozda,nemora bit :D)
Zadnji put sam pisao prosli petak,na petak 13. dead
Najbitniji razlog je to sto moram ucit za kraj godine,vjerovali ili ne,
ali za 1.5 mjesec je kraj nastave eek
Nije obican kraj nastave,barem ne za nas osmaše.
Mi moramo donesti jednu vaznu odluku,kamo cemo u srednju skolu eek
Kako je brzo je doslo i to vrijeme,ne mogu vjerovat smijeh
Ja cu vjerojatno ic u lucijanku,za one koji neznaju sta je to,to je gimnazija,
bolje receno tri gimnazije u jednoj: opca,matematicka i jezicna.
Ja cu naravno ic u jezicni smjer posto mi je to super,zanima me a i super je skola. cool Dal ide netko u tu sklu mozda da mi kaze kakva je? dead
Za one koji neznaju,odletila mi je papiga prije tjedan dana no
Dobio sam vec novu,jako je slatka i super mi je,stavit cu vam na kraj posta
nekoliko slikica da vidite malu cerek Zensko je i nimfa je a ima i jedno
vrlo zanimljivo ime,malo neobicno a zove se ''Koka'' kiss smijeh
Ja sad idem a post vam necu obecavat.POzdravit cu za kraj sve,a posebno
neke blogere:Ivonu( Super cura koja mi je postala super frendica-barem ona meni yes ),Sandru(jesi sretna? yes ),Vapnara nut
i sve ostale,a ove gore posebno.POzz!

Slike cerek cerek cerek


















- 21:34 - Komentari(32) - Print - Permalink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.