Dizajn: Music is life
Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O meni malo:
Matea
13. godina
Šibenik

Volim:Muziku,Ljubav,Sreću...
Nevolim:Školu...

Linkovi

renesmee <3
alma <3
matea <3
zanimljivo-klikni ode..=D

Playlista

Rihanna-Russian Roulette
JLS-Everybody in love
JLS-One shot

zezanje


Create your message widget and more at Blixy.com!









Get a motion clock and more at Blixy.com!



Put The Big Red Button on your site

pimp myspace profile

pimp myspace profile





omfg...

omfg..ljudi ovo nije normalno nesmin na komp...omfg...al nea veze nekako san se izvukla hehehe...
drago mi je zbog renesmee...<3 <3 <3<3..

ugl.meni se frendica ka javlja ono ee vidila san ti dragog s mojim dragim..ja ono ajem di san ja tada bila da sam bar bila s njom awwwww...baš mi je ža...

daj bože da sutra ispravim matematiku pa idem kod moe alme weeeee...

sad me brat ode neš živcira ufff...jedva čekam da ode na one njegove koncerte pa ga neće bit ufff...

u školi niš mater mi bila na primanju..u šit..headbang hhh..

i tako ljudi čujemo se..

kissa <3


|utorak, 16.02.2010., 23:37|

|1| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.