O MENI

IME:Vedrana
ŠKOLA:OŠ Dragutin Tadijanović
RAZRED:trenutačno 6. ali uskoro ću biti 7.
MJESTO STANOVANJA:Slavonski Brod
NAJJELO:lasagne,pizza i canelone
NAJPIĆE:cola,tangerina i gusti sokovi
NAJPJEVAČICA:Avril Lavigne
NAJGRUPA:Aloha from hell
NAJGLUMICA:miley,selena i keira knightley
NAJFILM:twilight,buntovnica iz internata
NAJŽIVOTINJA:mace,psići,konjići i dupini

PRAVILA

1.NE PIŠITE MI KOMENTARE "NOVI POST" JER TO NIJE KOMENTAR,A ONDA VAM NEĆU NI VRAĆATO KOMENTAR!!!
2.Ne šaljite mi lance sreće
3.Potruditi ću se da svima vratim komove
4.pišem post nakon 50 komova,a možda ako dobro krene i preko 100
5.Neželim nikakva prepucavanja preko mog bloga
6.Molila bih da se u komentrima ne psuje
7.POŠTUJ PRAVILA!

  svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komovi-oćeš ili nećeš

by Zvjezdice dizajniraju font>

Opis bloga

JA SE NADAM ZABAVAN!

Linkovi







Image and video hosting by TinyPic
ovo je slika za moj avatar!

srijeda, 27.05.2009.

BOK


Ja sam vlasnica bloga "vekyfunnyworld" no međutim dogodila se nezgoda i ja više nemogu ućina taj blog.cryZa početak ja sam vedrana.mahIdem u 6.b...

Ja sam vlasnica bloga "vekyfunnyworld" no međutim dogodila se nezgoda i ja više nemogu ućina taj blog.cryZa početak ja sam vedrana.mahIdem u 6.b razred.Sada će kraj školske godine,nemogu doćekati!!!!!ufff!!!!Danas sam se zakon provela sa frendicama kikom i sarom!Jedva čekam petak,idem u super novu sa kikom,sarom i elly,jer ćetamo biti lana jurčević.Mislim ne slušam ja nju nego onako iz zabave.wink
Komp mi se pokvario pa sada nemam baš slika pase nadam da mi opraštate!!!
To bi bilo to!!!thumbup
BYEwave




| Komaj mi =) ...only:...(23) | pRinTai | OswjeŽi meee |