linkovi

buraz (gulash)

Tena

wita

zeljkica

Ivana

ana & mirna

pijandure made in maxpartysmokinparty

sister (snjeska)

ena

sister(zuza)

nata

lana

simona

ekipa s kojom se druzim...


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo je moj buraz (gulash,mali elektricar,guggy....)ovakvog covjeka nemrete videti bilo gdi jer se jedan ovakav rodi na 1000 godina.....lik je zakon voli piti,mazati se......


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo je ana-marija kolak...cura je stvarno super meni pomaze u cemu got trebam....zna najvise o meni....super je fakat nemam rijeci...jos da malo vise izlazi s nama...bilo bi bolje


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo je petra (wita,mala,(moje prase)......)super je cura fakat nemam rijeci,super prijateljica i cura jos bolja......lako se da razivcirati i nemojte pokusavat to napravit jer onda niko dobro ne prode a kamoli onaj koji ju razivcira.....hehe......


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ovo je bard (sexy brat)..lik je super tjera zajebanciju vise od ikog...morete mu se neasmijati za cjelu godinu kakve gluposti ili fore zna izvalit....lik je super voli piti,puno pisati pogotovo u max-u dok pijemo...hehe......nije tak strasan kak izgleda na slikama.....cure decko je slobodan....


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ovo je zeljka.....cura je super isto ko i wita samo kaj je zeljkica ima svakakve misli nasperm wite...barem se nadam....hehe....(zbog ovog sam mrtav)....


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo je mirna...super je cura voli pomagati i to jako puno....pije umjereno.....i decki slobodna je trenutno...hehe


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

ovo vam je brale...zakon lik ide s menom u raz al cure pazite se VELIKI je zavodnik...hehe.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo vam je ena......cura je super onak nemam rijeci osim kaj je jako tvrdoglava.....al inace super cura....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo vam je Ivana.......presuper je cura fakat nemam rijeci,,,.voli cura radit gluposti i to jako ....hehe


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo mi je sestra snjeska.....super je ima crnih dana neke dane meni ucini crnima...al jbg to je tak braca i sestre uvijek u ratu.......ima puno obozavatelja (pogotovo iz mog raz)...haha..pozz seka i decki


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo je horvat (gamemaker.....)lik je super moja desna ruka kaj treba napravi mi........lik je kralj kompova nema kaj nemrem napraviti.......dobro ga je poznati.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo je simona (simonche.....)super je cura voli pomagati i iskrena je ono kaj misli rece u facu odmah......


to bi bilo to mozda vam jos koga stavim........nadam se da nisam nikog zaboravil........pozzzz EkIpi


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Commentari - da/ne

desing by °One girl°

..::Opis bloga::..

-.....na ovom blogu bude svega i svaceg do njegovog sudnjeg dana.....
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us





PoSiJeTiOcI MoG sViJeTa :::: (((Od 4.ožujka 2008)))
free hit counter

hit counter

..::o meni::..

a evo za one koje zanima....
ja sam Vedran.....al svi me zovu Weky pa onda morate i vi...prezime nije bitno
na ovaj sjebani svijet dosel sam 15.09.1992.
zivim u jagnjedovcu(malom chicagu)...mjesto pokraj kc...u kojojm samo ludaki zive....hehe....znate na koje mislim
kaj VOLIM....
eh jako puno toga al nebum sve nabrojilsretan.....
volim cure
volim kosarku,nogomet,aute,izlaske,max i panparty,svoje vinobelj,frendove/ice.svog pesa moral sam to napisat i jos puno toga......
kaj NE VOLIM....
eh i tog takoder ima jako puno al opet nebum sve nabrojil....
ne volim umisljene,dosadne,mirne ljude koji nisu za akciju,skoluburninmad,provociranje i jos puno toga al mi se neda sad pisat....sretanako me ko treba nek mi ostavi komentar ili nek se javi na:
MSN:vekyKC@hotmail.com
ili
ICQ:441671350
sad bi trebal stavit svoje slike pa evo vam ihdead:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


::.:::opet ja;:;:;:;:;;
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..uzivajte u blogu i komentirajte obavezno.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo vam je dona...najbolji pas kojeg sam imal ikad......

ponedjeljak, 04.08.2008.

..::dao bi sve::...zadnji post za Witu zadnje sve u wezi s njom

a ja dao bi sve da mogu vratit onaj pogled kada vjerujem curi da mi se to vrati opet da budem bezbrizan da na tren stane dan i u drustvu dobre dame osjecam se sam nitko nista nije kriv progovara sve sa sobom sjecanja me guse pa sjebem svaki odmor zadnji put je bilo i necu vise gutat ponos da o sebi mislim da sam zadnji olos nisam to zasluzio nije niti nitko drugi mala nemoj ici samnom taj put je dugi put losi su mi vatra i trnja gdje stajalo je srce sada stoji crna mrlja sto se vise trudi to nade sve je manje mozda jednog dana ipak popravi se stanje pa cu moci da volim bez imalo boli jer bezuvjetna ljubav je rekla si bez uvjeta sta mi znace rijeci bez djela jednog dana kroz mene ce opet teci krv vrela ja bojim se letit jer bojim se pasti a ja dao bi sve da mogu vratit one strasti ja dao bi sve da vratim nazad barem jedan onako krasna i noc je vedra nemogu zaspat ne neee ne sto mi neda mozda je kazna srce od leda iznutra prazna tako izgledam nikad neces saznat ne nee ne nestalo je povjerenje pa sam i ja posto tezak nemoj pitati me sta zelim odgovor je neznam skupljam vjeru svaki dan trazim ljubav svaki dan trazim sebe svaki dan nemogu se naci svaki dan gubim ljude gubim ljude koje gubiti ne zelim nestali su osjecaji sad sam tvrd kao celik i taj oklop koji stavljam i tarbari kada kaze samo nama nije prolaz tu jos manja nada ja se ispricavam ljudima koje sam povrijedio zlo koje sam proso mozda sam zavrijedio sto me nije ubilo ojacalo me je poneki trenutak u proslost vratio me je a ja rekao sam sebi buraz nikad vise ne namjeravam lijat suze kao kapi kise sjecam se jastuk bio je mokar svaku noc mislio sam da ta bol nikad nece proc mozda pao sam slab ali digo sam se jaci mozda prije bi stigo da sam biro put kraci al i isao sam tezim i ponovio bi opet ako treba da mi se vrati onaj pogled ja dao bi sve da vratim nazad barem jedan onako krasna i noc je vedra nemogu zaspat ne neee ne sto mi neda mozda je kazna srce od leda iznutra prazna tako izgledam nikad neces saznat ne neeee

a kaj da velim ljudi ovo je najvjerovatnije zadnji post za Witu,.....a kaj mogu bilo je ljepo dok je trajalo =( oprostite Svi a pogotovo ti Wita =(tuzan



| SaY SoMeThInG... (5) PrInT | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.