linkovi

buraz (gulash)

Tena

wita

zeljkica

Ivana

ana & mirna

pijandure made in maxpartysmokinparty

sister (snjeska)

ena

sister(zuza)

nata

lana

simona

ekipa s kojom se druzim...


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo je moj buraz (gulash,mali elektricar,guggy....)ovakvog covjeka nemrete videti bilo gdi jer se jedan ovakav rodi na 1000 godina.....lik je zakon voli piti,mazati se......


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo je ana-marija kolak...cura je stvarno super meni pomaze u cemu got trebam....zna najvise o meni....super je fakat nemam rijeci...jos da malo vise izlazi s nama...bilo bi bolje


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo je petra (wita,mala,(moje prase)......)super je cura fakat nemam rijeci,super prijateljica i cura jos bolja......lako se da razivcirati i nemojte pokusavat to napravit jer onda niko dobro ne prode a kamoli onaj koji ju razivcira.....hehe......


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ovo je bard (sexy brat)..lik je super tjera zajebanciju vise od ikog...morete mu se neasmijati za cjelu godinu kakve gluposti ili fore zna izvalit....lik je super voli piti,puno pisati pogotovo u max-u dok pijemo...hehe......nije tak strasan kak izgleda na slikama.....cure decko je slobodan....


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ovo je zeljka.....cura je super isto ko i wita samo kaj je zeljkica ima svakakve misli nasperm wite...barem se nadam....hehe....(zbog ovog sam mrtav)....


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo je mirna...super je cura voli pomagati i to jako puno....pije umjereno.....i decki slobodna je trenutno...hehe


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

ovo vam je brale...zakon lik ide s menom u raz al cure pazite se VELIKI je zavodnik...hehe.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo vam je ena......cura je super onak nemam rijeci osim kaj je jako tvrdoglava.....al inace super cura....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo vam je Ivana.......presuper je cura fakat nemam rijeci,,,.voli cura radit gluposti i to jako ....hehe


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo mi je sestra snjeska.....super je ima crnih dana neke dane meni ucini crnima...al jbg to je tak braca i sestre uvijek u ratu.......ima puno obozavatelja (pogotovo iz mog raz)...haha..pozz seka i decki


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo je horvat (gamemaker.....)lik je super moja desna ruka kaj treba napravi mi........lik je kralj kompova nema kaj nemrem napraviti.......dobro ga je poznati.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo je simona (simonche.....)super je cura voli pomagati i iskrena je ono kaj misli rece u facu odmah......


to bi bilo to mozda vam jos koga stavim........nadam se da nisam nikog zaboravil........pozzzz EkIpi


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Commentari - da/ne

desing by °One girl°

..::Opis bloga::..

-.....na ovom blogu bude svega i svaceg do njegovog sudnjeg dana.....
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us





PoSiJeTiOcI MoG sViJeTa :::: (((Od 4.ožujka 2008)))
free hit counter

hit counter

..::o meni::..

a evo za one koje zanima....
ja sam Vedran.....al svi me zovu Weky pa onda morate i vi...prezime nije bitno
na ovaj sjebani svijet dosel sam 15.09.1992.
zivim u jagnjedovcu(malom chicagu)...mjesto pokraj kc...u kojojm samo ludaki zive....hehe....znate na koje mislim
kaj VOLIM....
eh jako puno toga al nebum sve nabrojilsretan.....
volim cure
volim kosarku,nogomet,aute,izlaske,max i panparty,svoje vinobelj,frendove/ice.svog pesa moral sam to napisat i jos puno toga......
kaj NE VOLIM....
eh i tog takoder ima jako puno al opet nebum sve nabrojil....
ne volim umisljene,dosadne,mirne ljude koji nisu za akciju,skoluburninmad,provociranje i jos puno toga al mi se neda sad pisat....sretanako me ko treba nek mi ostavi komentar ili nek se javi na:
MSN:vekyKC@hotmail.com
ili
ICQ:441671350
sad bi trebal stavit svoje slike pa evo vam ihdead:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


::.:::opet ja;:;:;:;:;;
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..uzivajte u blogu i komentirajte obavezno.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo vam je dona...najbolji pas kojeg sam imal ikad......

nedjelja, 29.06.2008.

wooouuu...budi mi dobro ljubaviii kako smo sretni bili miiii...budi mi dobro babyy woouuuo.....budi mi dobro ljubaviii kako smo sretni bili miiii...budi mi dobro babyy woouuuo.....woouuuo......budi mi dobro mala ti si bila moja snaga bila si mi draga zato hvala sjeti se vremena bilo nam je super visili smo skupa voljeli smo sale glupe sve u jedno to je danas svrha ljubavi budi pametan jer jednom se zivi koliko puta bili smo krivi al to bile su sitnice ma bili smo zaljubljeni hvala ti na svemu to me drzi na zivotu lagana melodija kaj pise svoju notu skupa kao jedno to bili smo mi nekad sada si mi mala samo uspomena ljepa zato hvala....budi mi dobro ljubaviii kako smo sretni bili miiii...budi mi dobro babyy woouuuo.....budi mi dobro woouuuo...budi mi dobro jos uspomene cuvam jos uvijek sanajm o tebi iako sam budan nedostaje mi osmijeh neprospovane noci nase najdraze pjesme vrtim jos na ploci znalo je bit tesko znam sjecam se bilo je problema znam a ti brises poljupcem radio sam gluposti i toga se ne stidim markirao sam skolu samo da te vidim nisi smjela imat vezu starci tog dana i kad pustala si suze ja sam imo rame slike postale su sjecanja zato necu zalit a ti postala si ljubav koja nikad nece starit ....budi mi dobro ljubaviii kako smo sretni bili miiii...budi mi dobro babyy woouuuo.....budi mi dobro woouuuo...bilo nam je dobro ali sad te vise nema u moj zivot stala samo gomila problema razmisljam o tebi pa me nekad suze slome necu zaboravit da smo trosili kondome mala avantura nikad nije bila kriza svake veceri u krevet pa da uleti repriza jer lako te seviti tesko oduseviti odkad te nema srecu nemam s kime podjeliti ja se sada drzim kao da me neka mala gleda jos samo tebe volim ta mi ljubav treba makar znam da za mene vise nema vremena nek ti bude dobro ti si bila moja sudbina sudbina sudbina sudbina wooouu hladan mi je krevet kada gledam tv hladno mi je sve otkad ostao sam bez tebe srce je samo prazna rupa odkad nismo skupa znam da i tebe boli jer ni ti nisi glupa bila si nesto posebno u mome zivotu pamtit cu tvoju ljubav tu strast i ljepotu ono sto sada zelim samo je fantazija ti budi dobro sad kad srce si mi zgazila ....budi mi dobro ljubaviii kako smo sretni bili miiii...budi mi dobro babyy woouuuo.....budi mi dobro woouuuo...dobra si mi bila i uopce nije bed sto skliska nam je veza i sto drugom je sad tred da sa tobom radi sto radili smo zajdeno samo zelim da si dobra da te prati dostojno zivot i covjek kojega si birala jos se slika vrti kako si me gladala kad je nasa pjesma svirala ti rukama me dirala emitirala si filmske zvijezde u crkvu si odlazila da boga nepsujem na mene ti si pazila al nisam bio za tebe to si valjda shvatila znam da si sama kad si rekla da si patila budi mi dobro hvala ti za sve jos jedno hvala veza je na nulu pala jos si moja mala sa srecom nije sala ne krivim tebe vec ja sam budala halo ...budi mi dobro ljubaviii kako smo sretni bili miiii...budi mi dobro babyy woouuuo.....budi mi dobro ljubaviii ..woouuuo..... budi mi dobro ljubaviii kako smo sretni bili miiii...budi mi dobro babyy woouuuo...budi mi dobro ..woouuuo.....

ovaj je post napisan samo za jednu osobu a to je WITA......oprosti =( cry

po$tt By::/..::/WeKyYy::..



| SaY SoMeThInG... (10) PrInT | # |

ponedjeljak, 02.06.2008.

connect..::ako umrem sutra::..

''Reko Bože da ti bolje odmah priznam ako umrem sutra,
I ne izađem sa suncem idućega jutra,
Neka spale moje tijelo i čuvaju mi pepeo,
Neka slave, samo nek' im bude veselo.
Neću bježat, ako nema vremena,
Ništa ne trga srce kao tuđa nevjera.
Ja ću svirat uz nebeske svirače,
Pa da čuješ brate kako ova pjesma plače.
Vratit ću se nazad, ako umrem sutra,
Živjet ću u vašim riječima jednog jutra.
Kada sjetiš se kako bili sretni ste,
iz dobre namjere zapali jednu za mene.
I ako budeš imaš jednu tu od mene,
ništa me ne drži više nego uspomene.
samo jednu stvar zamolit ću te fakat,
ako umrem sutra, obećaj mi da nećeš plakat.
Pali jednu svijeću ako umrem sutra
I ne vidiš me više sljedećega jutra.
Vidjet ćeš me opet kada smisao nađemo,
Vratit ću se nazad kao tvoj čuvar anđeo.
Griješio sam, jesam, ne budi sad ljut,
Al' nekad krivi korak odredi cijeli put.
Samo jednu stvar Bože, još te molim,
Pazi mi na majku i reci da je volim,

Ako umrem sutra!''

''Možda me neki zaborave odmah,
Možda neki niti ne primijete, 'ko zna?
Ako umrem sutra šaljem zadnji pozdrav,
Siguran sam sa ću vas još bolje upoznat.
Onda kad me biti neće,
Sjeti me se kad iziđeš naveče'.
Ja bit ću sa vama tih dana ko i juče',
Možda me ne vidiš ali čut ćeš.
Vidjet ću 'ko me voli, a da nisam znao,
Vidjet ću koga boli, a da nisam znao.
Javit ću se da sam sretno stig'o,
Prvo doma onda vama, budeš vid'o.
Pričam o svemu, ne moraš me slušat,
Al' možda je gore bolje nego tu sad.
Ako sam zaslužio u srcu da me nosiš,
Bit ću blizu ja ću pazit kako voziš,

Ako umrem sutra!''

"Brate digni glavu gore 'ko da s vama tu sam,
pa mi reci sve to naglas, buraz ja te slušam,
nije važno kaj me nema više s vama sutra,
naruči jednu i za mene ko da sjedim preko puta.
Znam da žao ti je, al' to nemoj priznat,
obriši te suze, što ti klize preko lica,
nemoj da te drugi vide kako plačeš,
brate, znam da falim vam i da to ne pokažeš.
Zato ne brini, ovdje s vama bit ću stalno,
niste jedini, moja mama plače za mnom.
To se ne može promjeniti, pa to je stvarno,
Neko ode mlad, a neko doživi duboku starost.
Neko će me još i pamtit, a neko neće
gledat ću 'ko mi na groblju sve nosi cvijeće.
Znaj da pazit ću na tebe kamo god da ideš,
brate vidimo se ovdje kad ovamo stigneš!

Ako umrem sutra!"

........................................................................
a nist evo ljudi da vam recem da je sve po starom obecal sam Witi post posle svakog 50 koma pa evo hehe malo kasnim (sorry Witach)
pozz ekipi i Zeljkici,a poseban Witi =)



po$tt://by::..::WeKyYy::..



| SaY SoMeThInG... (48) PrInT | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.