Rose. - No hope, no love, no glory...no happy ending. - Blog.hr
20.05.2008.
Rose.

Rose Fuello.
Imam i srednje ime kojeg rijetko spominjem – Anna, a majka mi je dala svoje djevojačko prezime.
Majka mi je Talijanka, a otac Englez. Ta veza nije dugo trajala. Bila je to samo jedna mladenačka zabluda da bi moglo biti nešto, a bilo je ništa. Upoznali su se u Veneciji gdje je moja majka živjela, a otac došao na putovanje. Trajali su jedno ljeto. Čak. Zatim je moja majka ostala trudna sa mnom, a otac je sa željom da ostvari karijeru, a ne da sa 20 ima dijete, otputovao natrag u Englesku. Nikada ga nisam upoznala.
Moja majka u početku nije željela zadržati ono što ju je odvojilo od najdražeg. Ali kako su njeni roditelji uzorni kršćani, pobačaj nije bila opcija koja se priličila jednoj mladoj kršćanki. I tako je rodila mene. Poslije mi je rekla da je čim me je ugledala zaplakala od sreće i duboko se pokajala što je ikada pomislila na abortus. Da, baš.
I tako me samostalno podigla, uz pokoju bakinu i djedovu pomoć.

Sada je moja majka uspješni turistički vodič u jednoj turističkoj agenciji.
A ja.... ja sam jedna petnaestogodišnja djevojka.
Živimo u Veneciji.
Moji baka i djed su potomci stare talijanske plemićke obitelji, tako da su pa moglo bi se reći - imućniji. Ali mi nikada nismo ovisile o njima.
Na to sam ponosna. Na to kako me je majka odgojila bez ičije pomoći. I dobro sam ispala. =)

Uživam u životu u Veneciji i lijepo mi je tu sa majkom, ali imam skrivenu želju koju nikada nisam rekla majci. Želim posjetiti oca u Engleskoj.
Zanima me tko je taj čovjek za kojeg mi kažu da sam ista kao on. A to je vjerojatno i istina. Nisam povukla svoje talijanske korjene.
Majka mi ima dugu crnu kosu i plave oči i nije nešto naročito visoka.
A ja imam plavu kosu i plave oči.


Nova priča. Novi početak.
Nadam se da će biti uspješnija od mojih drugih neslavno propalih priča. =)
Ne primam likove, jer već imam zamišljenu radnju, ali ako mi bude tebalo, javiti ću.

Rose


20:24 , Komentiraj { 13 } Print

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Whisper.
| Ovo je blog na kojemu vježbam pisanje i razrađujem svoj stil. Do sada sam se gubila u mnogim pričama i zato želim biti sigurna da ću ovaj put uspjeti. Ako vam se ne sviđa, kliknite na |x|
| Molim vas da mi komentirate iskreno i da sve napišete u jednom komentaru. Draže mi je da napišete jednu iskrenu kritiku, nego sto glupavih komentara u kojima se vidi da ne iskazujete svoje pravo mišljenje.
| Likove ne primam, ali kada mi budu trebali reći ću. :)

Mislim da je to sve.
Unaprijed zahvaljujem. =)

Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

Rose Anna Fuello
Image Hosted by ImageShack.us

Sarkastična. Lijena. Inteligentna. Spavalica.
Temperamentna. Svađalica. Osjećajna.
Bori se za svoja prava i čvrstih je uvjerenja.
Tvrdoglava - teško ju je razuvjeriti.
Uvijek ima pravo.
Image Hosted by ImageShack.us

Voli glazbu i knjige. Voli životinje i prirodu.
Željela bi proputovati svijet i..... i upoznati oca.


credits
duckdz. - xxx