Ispusni ventil...

petak, 27.04.2007.

Thank you my friend...

Za svaki zabijeni nož u leđa za koji si mislio da ga nisam osjetio iako sam ga prešutio...
Za svaku ružnu riječ izrečenu na moj racun a meni iza leđa...
Za godine lažnog prijateljstva...

Za savršenu glumu...

Ali kako kaze E. A Poe :
'' I rece gavran nikad vise...''

Ideš u život sa mišlju da si pametniji od drugih samo zato jer ostali nemaju vremena za konfrontacije i natezanja s tobom znajući da je život prekratak da bi ga proveli u natezanju sa budalama...
Da li češ daleko dogurati ? Sumnjam , masku je teško držati cijeli život , past će kad-tad a šta onda ? We shall see...
Nemoj očekivati da ču ti reči nešto poput ''ja sam ti oprostio'' jer nisam , jednostavno mi to nije u krvi ... ja za sve meni naneseno zlo vračam , možda ne danas ili sutra več možda za 3 godine...s kamatama...
Vjerojatno znaš i moj životni moto : ''Kad moraš pojesti govno stisni zube i pojedi ga ali kada dodje vrijeme naplate - naplati ga ! ''

A do onda ... uživaj , dao sam ti malu prednost ako si pametan i uspiješ se prepoznati u ovom textu...ja ti ničim neču pokazati da si me uspio povrijediti , živit čemo život kao da nije ničeg bilo , ali ja čekam...

27.04.2007. u 19:38 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.



< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Velike rijeci maloga čovjeka...

Stuff I like to listen...