utorak, 23.01.2007.

Evo i mene...

Ovaj... Malo sam lutao po blogovima i naišao na jedan koji me jako ugodno iznenadio...

"Radi se naime o tome da su slušači oni koji doživljavaju život na vrlo primitivnoj elementarnoj razini, oni kojima više vrijednosti i viši kompleksniji odnosi života predstavljaju pritisak i nepoznanicu, čak i besmisao, tako da se prepuštaju onom, "ma baš me briga, pusti sve..." dižu ruke, i imaju dojam da na taj primitivan način nekako kontroliraju život, da su se izdigli i da nekako "žive" na taj način."

Ostatak pogledajte na tom blogu...
ANTI TURBO FOLK

Turbo folk na gey paradi...

Ima još toga al mi se neda s tim zamarati.

Mislim alo ljudi! Neznam kako po statistici može 43% ljudi oko 20 godina slušati to smeće...

Dosta je odvajanja mog kratkog posta za te primitivce kako to naš bloger lijepo veli..

I kao svaki put malo moram odvojiti za našu Maru...
Tolko da vidite kolko to opreme ima..



I već ako pišem evo vam uputstvo kako napraviti bombu :)
Jednostavno.. U Light Colu stavite bombon Mentos
Več je ta smrtonosna mješavina oduzela život.. Pa zašto ju nebi onda koristili kao legalno oružje?
Demonstracija
DEMONSTRACIJA II

Pošto mi ponestaje kreativnosti ajd mi predložite neku temu...
Uvijek se gubim al sad su teška vremena pa nemam volje..
Ajd do sljedećeg posta.... wave


<< Arhiva >>







Sad ih ima / sad ih nema

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ovaj blog je posvečen isključivo glupostima i muziki i naravno Marihuani koja je uvijek uz nas wink


ČK TEAM FORUMs

Weed Agents

Recite NE! TurboFolku!

Ako želite staviti moj banner na vaš blog/stranicu samo jedan klik ovdje i skopirajte kod na željeno mjesto,,,


What's next?
Hardcore gubljenje i ostale vještine,,,,

OBAVIJEST!
Molimo donirajte nekoliko tisuća dolara na moj račun za pošumljavanje šuma sa marihuanom da bi nam se opet povisio postotak visikokvalitetnog dima što ga proizvodi ta čudnovata biljka.. I isto tako svi svijetski stručnjaci pozivaju sugrađane da posade koju biljćicu i stave na prozor kao znak dobre volje i isto tako traže da se umjesto svih svijeće na groblju pali joint i garantiraju da više neće biti tolko žalosti na ovom svijetu!


Što to tamo šušti u sjeni lišća što ga svira i pjeva u tami dubokoj između 2 nebodera usred šume guste,,,









Let's get high baby!