četvrtak, 23.11.2006.

Pozdrav narode!

Ovi dosadni dani i pogotovo jedan blog kojeg sam pročitao su mi dali malo volje da se zabavljam sa blogom... Nebude previše postova i mnogima se nebudu svidjeli, al boli mene. Živi svoj život a mene pusti na miru. Treba malo ljudima neke stvari posložiti u glavi. Jebate kako su danas ljudi slijepi. Pa ne mogu vjerovati, a najviše što se muzike tiće. Slušajte cro narodno i ostalo, al jebo vas koji srbi i bosanci! Eh jebeš sad to. Ajd da posvetimo ovaj blog višoj svrsi. Samo se sad treba sjetiti kojoj :)


Najbolje da se bacimo na metal i malo rasizma...
Prvo samo da kažem što mi je najviše žao. Mnogo ljudi uključujući srbe čim čuju za metalce misle da su neki frikovi, sotonjare i sl.. I moj frend nas zove živčani... To uopče nije točno.. Budete već to skužili s vremenom... Budem stavio neke metal pjesme pa možda dođete k sebi...


Isto tako vi koji me poznate znate da još nisam pravi metalac... Možda i nebudem. Nije ni to tako lako, al za sve ima vremena. Isto tako mi je glupo što svi gledaju i svrstavaju po tome kako se oblačiš, al uopče to nije bitno. Naravno ima i to utjecaja, al ponašanje i mjuza koju slušaš je iznad svega. Dosta sad tog preseravanja idemo dalje...


Ovaj... Htio bi danas malo izreklamirati Motley Crue. E ti ljudi su zakon :)
Droga, Sex i Alkohol... Mislim bolje bi bilo da nije droga na prvom mjestu, al moglo bi se reći da njima je :) Al pustimo sad to...
Likovi su legende!





Još vam stavim par pjesma od njih koje ako niste morate čuti...
Zipao sam u RAR da mi na hostingu ne obrišu jer je ilegal al jeb ga :)





Motley Crue - Kickstart My Heart
Motley Crue - dr. Feelgood
Motley Crue - Girls Girls Girls
Motley Crue - Smoking In The Boys Room




Sad jedno pitanje vas... Imate višak vremena i volje, neke ideje javite mi pa pokrenemo neku metal stranicu... Ima vremena za to al dobro bi bilo da nas ima nekoliko tolko malo za volju. NEki forum zabacimo, pjesme, slike... Šta ja znam,,, čekam prijedloge ako imate kakve...

I za kraj himna :D
Primal Fear - Metal Is Forever


Free Choices
Always had the chance to play the music you like
True and faithful
You support this sound and rhythm
You back up it´s future from deep in your heart

Faster beats are pounding
While the fans are shouting

Metal is forever
In every single matter
Metal is forever
Nations come togheter

Excited - when you go to see a show
Your feelings arise
Commited - You became a fan forever
Knowing the words you sing all the tunes
...





What metal band are you?

Opeth

You are Opeth! You are very poetic with your lyrics, and your music flows like a waterfall. Your emotions change from angry to sad very quickly. Some people don't like you because you can sound too depressing. You're one of the best metal bands in the world, and you worship your fans!
Personality Test Results

Click Here to Take This Quiz



Haha.. Ovo mi se sviđa :)

Stay heavy!


<< Arhiva >>







Sad ih ima / sad ih nema

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ovaj blog je posvečen isključivo glupostima i muziki i naravno Marihuani koja je uvijek uz nas wink


ČK TEAM FORUMs

Weed Agents

Recite NE! TurboFolku!

Ako želite staviti moj banner na vaš blog/stranicu samo jedan klik ovdje i skopirajte kod na željeno mjesto,,,


What's next?
Hardcore gubljenje i ostale vještine,,,,

OBAVIJEST!
Molimo donirajte nekoliko tisuća dolara na moj račun za pošumljavanje šuma sa marihuanom da bi nam se opet povisio postotak visikokvalitetnog dima što ga proizvodi ta čudnovata biljka.. I isto tako svi svijetski stručnjaci pozivaju sugrađane da posade koju biljćicu i stave na prozor kao znak dobre volje i isto tako traže da se umjesto svih svijeće na groblju pali joint i garantiraju da više neće biti tolko žalosti na ovom svijetu!


Što to tamo šušti u sjeni lišća što ga svira i pjeva u tami dubokoj između 2 nebodera usred šume guste,,,









Let's get high baby!