6b RUL3S!

15.01.2005., subota

***sLaVLjA,rAtOwEe,itd...***

Ewo mee...Šimi se vraća u velikom stilu,jer vidi da je tražena-e pa ok...
Danas je za nas velik dan:pa imamo čak dva slavlja...
Štokin rođendan vam je oko 17.00...A slavljeničko raspoloženje vlada i zato što je prošlo točno mjesec dana od našeg prvog posta!Kako vrijeme leti...
Što napisati?
Možda to da nas je većina imala loše zaključne ocjene iz glazbenog...Kiki je zaključeno 3,Franki i Mari također,a meni je dala 4.Weeeee.
Usput,jedna napomena-za 8 dana idem u Omiš,Kika ide na skijanje u Sloveniju,a Mara...ide negdi,uglavnom,tjedan dana vjerovatno nećemo moći pisati na blogu,pa...
U naslovu vidite i riječ ratowee.(Ratovi).Zašto sam to napisala?Ne,ne učimo ratove na povijesti,već se radi o blogerskim ratovima...
Čini se da su određeni ljudi iz 7a malo ljubomorni pa ostavljaju uvredljive komentare na našem i njhovom blogu,a ja molim da to prestane...Ne želim se ni s kim svađati,a ponajmanje preko bloga.No,ako netko bude vrijeđao moj razred,ja ću,dakako stati u obranu mojima...
Jučer se u školi dogodio još jedan incident-profa iz hrfackog je malo preburno reagirala na riječ koju je Franka izrekla kad se obraćala meni (citiram: "Ma on se samo zajebava"),ali se do kraja sata donekle smirila.
U školi više većih incidenata nije bilo.
Drago mi je što je petak,a sigurno je i vama,pa...Uživajte u vikendu i zabavite se!!
AnA0608 iliti Šimmy
- 13:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ljudovi iz našeg razreda

Franka
Božena
Marica
Marin
Bilach
Šeškica
Đubrex
Tomislaw
Grgur
Andrey
Aldo
Alinče
Pepe
Marcela
Pera
Dome
Štoka
Šimmy
Šiki
Noričnjak
Uschljebrka
Iwđa

obafezno posjetiti...

dAvOr 67-lud blog
tEeNgIrL-veoma draga,simpa i obična teenagerica s običnim problemima al ipak je zanimljiva
wHy GiRL-Slična teengirl,cool blog.njih dvi uvik prve posjetin
bubimirka-osoba koja nas uvik hvali i koja ima superblog:odite pa vidite
MoJa DrAgA mArIjAnJa-mala anjrhijka(?)


Kulj lista sastavljena by..:šeškica & aNa0608®

***