6b RUL3S!

14.01.2005., petak

Najnjovije viješti

Evo pošto vam še nišmo javilji već đva djana(wow,čak) ja odlučih še javit.Donošim vam išpjavak pljošljog pošta:
Ravnatelj je debeloguzi,shity kreten.Ipak šmo pišalji provjeju iž Zemljinog opiša.To je to za jučer.
Krenjimo na današ:donjiljo razuljtate pjoveje iz glazbenog.Kako bi (D)ženka rekla:strava,užas,blablabla....Ja san još dobro prošla s one dvi 3-ce.Ne Ana je najbolje prošla..ona je nije ni PISALA(grr).
Al moš mišljit žaključiljo mi je 3 iz glazbenog.Pa ko još može imat žaključeno iz glažbenjog 3.
Zar lajf must be so okrutan?????NEEEEE
EE i Franka me na tjelesnom šljikala kako pjeskačem kožljić(iliti ga raznoška).Nije baš išpaljo ka da ga preskačen(sad si vi mislite kak je to izgljeđaljo)
EE iman zahvaljit švima šta njan oštavljaju komentarčiće i štavljaju naš međ naj linkove. Bubimirko:Hvala šta naš uvik hvaljiš,whygirlice:i mi tebe,ci mi:koja ižduženošt,jebalo te,teengirl:veoma mi je žao šta si imala tolko testova,biti će bolje :)
Volji fas vaša
Šeškica




- 13:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ljudovi iz našeg razreda

Franka
Božena
Marica
Marin
Bilach
Šeškica
Đubrex
Tomislaw
Grgur
Andrey
Aldo
Alinče
Pepe
Marcela
Pera
Dome
Štoka
Šimmy
Šiki
Noričnjak
Uschljebrka
Iwđa

obafezno posjetiti...

dAvOr 67-lud blog
tEeNgIrL-veoma draga,simpa i obična teenagerica s običnim problemima al ipak je zanimljiva
wHy GiRL-Slična teengirl,cool blog.njih dvi uvik prve posjetin
bubimirka-osoba koja nas uvik hvali i koja ima superblog:odite pa vidite
MoJa DrAgA mArIjAnJa-mala anjrhijka(?)


Kulj lista sastavljena by..:šeškica & aNa0608®

***