o meni

ime : WEDRAN

prezime : a nije bitno ....

nadimci: tot ....

datum rodjenja : 23,12,1990 (HOROSKOP JARAC )

grad : najljepsi na svijetu SLAVONSKI BROD (naselje najludje JELAS )

slusam : sve ... najvise NARODNJAKE ...

volim: zivot, prijatelje , obitelj, dinamo, aute motore nogomet mtb ... i sve pozitivno u zivotu

ne volim: laz dvolicnost pokvarenost umisljenost ...

ljubavno stanje: sretno slobodan

my msn: yelasboy@hotmail.com - ako nekom trebam ...thumbup

zavrsio sam industrijsku skolu za teh crtaca .... sad radim u struci i uzivam u zivotu , ludim provodima s svojom ekipicom ....





Free Image Hosting at www.ImageShack.us



OVO SAM JA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PONOVNO JA




IKE



IVANĆIĆ I KRŠIĆ ( SINOVI )



ZIRDUM



BARA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



BARTOLOVIĆ


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MY SISTER (ŠIŠKA )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MY SISTER ( MARIA )


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BEBISA

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

svasta nesta







































Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




thumbupikeeeeeeeeeezujo

thumbupmojeeknomistice thumbup


thumbupninacha thumbup

thumbuptinchithumbup









































Low - Flo Rida

nedjelja, 11.01.2009.

mawa volim te

pozz svima. evo i ja nakon tjedan dana nagovora pishem post. dugo nisam pisao tako da se puno toga izdogadjalo. eto napunio sam i tu famoznu 18-tu god. isti kurac ko i 17 lol. rodjendan sam slavio zajedno s frendicom mare u val... bilo je tu i suza i smjeha i plesa i mnogo alkohola..party.. tada sam upoznao jednu curu... mawu sjatkicu.....=) doshla je tak i nova god.... stara ekipa na starom mj. da sad nenabrajam.... to je bila najbolja nova godina ikad (meni osobno)cerekkiss ... nechu vam puno opisivat nemorate vi sve znat ..belj.... eto toliko od mene za sada... nechu vas pojedinachno pozdravljat jel uvijek se neko buni.... stoga pozz svimawavemah

samo poseban pozz mojoj ivonikiss .... i mojoj punici koja ima razumjevanja za nas dvoje nutthumbup

IVONA WOLIM TE =) MWAAA



| Komentiraj (54) | isPrinTaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.