o meni

ime : WEDRAN

prezime : a nije bitno ....

nadimci: tot ....

datum rodjenja : 23,12,1990 (HOROSKOP JARAC )

grad : najljepsi na svijetu SLAVONSKI BROD (naselje najludje JELAS )

slusam : sve ... najvise NARODNJAKE ...

volim: zivot, prijatelje , obitelj, dinamo, aute motore nogomet mtb ... i sve pozitivno u zivotu

ne volim: laz dvolicnost pokvarenost umisljenost ...

ljubavno stanje: sretno slobodan

my msn: yelasboy@hotmail.com - ako nekom trebam ...thumbup

zavrsio sam industrijsku skolu za teh crtaca .... sad radim u struci i uzivam u zivotu , ludim provodima s svojom ekipicom ....





Free Image Hosting at www.ImageShack.us



OVO SAM JA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PONOVNO JA




IKE



IVANĆIĆ I KRŠIĆ ( SINOVI )



ZIRDUM



BARA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



BARTOLOVIĆ


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MY SISTER (ŠIŠKA )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MY SISTER ( MARIA )


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BEBISA

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

svasta nesta







































Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




thumbupikeeeeeeeeeezujo

thumbupmojeeknomistice thumbup


thumbupninacha thumbup

thumbuptinchithumbup









































Low - Flo Rida

petak, 12.12.2008.

:s

efo 12 mj. dosho. blizhi se moj 18 rodjendan, bozhich , nova god. sve ljepe stvari , kada bi svi ljudi na ovom svijetu trebali biti uz obitelji prijatelje..... kod mene nije bash tak sjajno ... drushtvo mi se polako raspada....prije tjedan dana izgubio sam jednog od najfrendova .... koji mi je bio ko brat . sve to zbog zhivchanosti alkohola i zajebancije . za nepovjerovat al jbg tako . kavali jbg ako se nesh pomirit uzhivaj u zhivotu i sry ak sam ja shta krivo reko ili napravio no
al nije to sve ...tea se naljutila na mene (lutkica) shmuc ... kae da je nevolim... a volim je svim srcem i sve bi napravio za nju (na prijateljski nachin da nebi pacijenti pomislili da mutimo nesh ) mava zapamti lolim te puno pusa...
eto toliko za sad od mene za vas ..
poz svima a posebno ikanu , krizhi lutkici nini mavoj krizhi mare itd da nenabrajam ko oche da ga ubacim nek se buni na msn



| Komentiraj (15) | isPrinTaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.