< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Srpanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

JA

Zovem se: Vedran
Nadimci: Weca, Kotar, Veky idt
Rođen sam:15.7.1993.
U : Bolnici u Osijeku
Volim:BMXcerek aute, motore, svoj jet ski,cure, moe prijatelje
Ne volim: Neke umišljene, neke glupe, harcore tračere,nevolim ono što nevolim xD
MSN: vedran.kotromanovic@hotmail.com
Trosjed
Prijateljice i prijatelji:puno ih je neda mi se pisat ljen sam

Pr!y@T€Ły!

BMX.HR-forum
Zion Bikes
Ironybmx
Duky- lud je on, od nedavno bmx raider
Petra- Ok cura,... petra aka anorexia xD
zolza
Borbaš- kul lik iz Tenja
Delač- parkourovac, moj bratic pametni aka tesla...delac je opsjednut fotografijom
Dino-metalac, moj dragon ball sparing partner xD
Anđela- 1,82 šta još ima za reć..radi mi dizajn weeee
Šapina- poremećeno dijete, ispravna cura koja uvijek imam alibi
Žužana- dobro ali opičeno dete...
Ana- ovisna o dc patikama
Ercegovka- looooda (5,0 u skoli)xD nasa oprah
Flačerica-ispravna cura, mal udarena u glavu...
Dehlaaaaaaaaaa-prirodna plavuša ma ona je kulara mtv jazzerica
Iva & Sara- ok cure svjez blog
Kiki a.k.a Big football star
Mitrovicka- marceva seka ok je ona
Alexsandra

K0Łk0 w@$ y€ 0d :5.8.2007Free Hit Counters
Free Hit Counters

$Ł!k!c€

FIT FLOW PARK(ljubav moa stize krajem ovog mj)
Photobucket
ja
Photobucket
ria
Photobucket
ja-n-žužana
Photobucket
zolza
Photobucket
flacher
Photobucket
tupak
Photobucket
babuška
Photobucket
dinaccccc
Photobucket
malo da nyrama reklamiram
Photobucket
billy zec krnja
Photobucket
munjiza dukenz legenda
Photobucket
wrsy-n-ana
Photobucket

Photobucket

Py€$m€












(subota, 13.10.2007.)

ufff ma ajd ev novi post

evo mene opet ((za promjenu)).et et kad me stalno gnjavite da napišem post evo vam ga na.
uff sta se sve dešavalo prošli tjedan. ovak
1. stvar:PETRI I TUPKU DANAS PRVI TJEDAN ((ČESTITAM))
2.stvar: jučer smo igrali protiv filipovićke i spusili ko zečevi((3:0)) a ja imo temperaturu kak kewl.
3.stvar ja sam dobio nadim kokolino. nastavnica janevski mi dala nadimak kokolino jer sam se igro s ivinom pernicom. a ivina pernica onak ko plišani medo....i jer sam imo rozo napisano nike na majci delol...
oj u ponedjeljak pišemo matemaiku hrvatski kemiju i fiziku.
bit će zabavno tak da sutra kao cjeli dan štrebam..
a bas mi je dosadno i neznam sta da pisem.e da moram poz anju jer je rekla da ce se naljutit na mene ak ju ne poz.ev poz te. poz svima a pogotovo petri i tupku belj

komentari (70) | print | # |

<< Arhiva >>

0