Blog jednog Rockera

12.09.2006., utorak

croBLOGeri me vec jebu treci put...



Siguran sam da svi znate tko su crBLOGeri.com . Skoro svi
blogeri imaju svoje blogove prijavljane na toj stranici, pa
stave reklamni banner na blog, da ljudi glasaju za njih. Tako
sam i ja jedan od njih, koji je stavio banner na svoj blog. Bio
sam medu TOP20 blogova, prvi na listi, drugi BlogPomoc & BlogDizajn.
On i ja smo uvjek vodili na TOP20 listi i uvjek smo mi bili oni kojima
su bili oduzeti glasovi. Zašto??? To nitko nezna, cak niti croBLOGeri
neznaju zakaj su nam oduzeli glasove. To je stvarno bezobrazno da mi
samo odjedanput oduzmu sve glasove i prave se da neznaju. "Budemo
kontaktirali webmastera", ma da jeste ga kontaktirali. To samo pricaju
da ih ne bi ljudi napadali sa svojim mailovima. Sad budem samo spomenul
prvi i treci put kad su sjebali na tim svojim listama, jer su ta dva razloga
najbolja. Prvo put je bilo ovako oduzeli su mi 20 glasova jer sam imal
banner za reklamu i u postovima linkove. Mail je tocno izgledal ovako:





"Pogledali smo Vaš blog i našli smo mnogo linkova i bannera za glasanje
za Vaš blog... U pravilima toga nema --> SPAMa.
Tako da smo Vam morali srezati odre?ene glasove. Shvatite ovo kao
upozorenje za daljnje skupljanje glasova.

Frano Šašvari, croBLOGeri.com".





Ma koji spam, dajte molim vas...To me je najviše razljutilo, a tek
ovaj zadnji put. Chatam ja sam helperom i veli da je primil mail od
croBLOGera. Rece on "Oduzeli su nam sve glasove, neznaju kako se to
dogodilo". Da, da....Neznaju kako se to dogodilo. Sigurno znaju ali
necu reci...


UPDATE
: Vratili su mi glasove!! yeswinkthumbupwave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.