Linkovi.....

Torcidin site
Moja srećica-Chola
Korekt
Vicky b.f.
Kar'o b.f
Maja
Mia
Nirvana girl
Ivana
Marijana
Marija
Moja Anelicakiss
Ivanny
...**FF**...
..Anđela...
..Monika..
Blog.hr

slike...i te neke gluposti..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je mjesto..na kojem sam provela većinu svog vremena dok sam bila u imotskom..hehe...Modro jezero...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (10)
Rujan 2006 (21)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (7)
Lipanj 2006 (26)
Svibanj 2006 (27)
Travanj 2006 (28)
Ožujak 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by :PeArL

PeArL design ©

......

moja msn adresa:
gromovita@hotmail.com


**O meni...**


Ime...anamaria...
Nadimak...ima ih puno...al ana i anchy ugl...
Na svijet došla...06.07.1992...-da,da 15..lol
škola...XIII.gimnazija,1.d

**Volim...**

-spavat..
-čokoladu..
-svoje frendove i frendice..
-jednog dečka...
-msn..bez kojeg ne mogu..
-odbojku..
-svog psa..
-ljeto..
-more...
-iPod..
-smijat se..
-sarkazam...
-pričat
....


**Ne volim...**
-laži
-školu..
-grmljavinu...
-bahate ljude..(iako sam i ja nekad)
-trule ljude
-većinu novog razreda
-likovni...
....
-slušam sve..
-ovisi kakve sam volje..
-slušam ono kaj mi padne na pamet...

....

**Frendovi...**
-Marijana...

-bile smo jedna drugoj na prvom rođendanu..
-sve znamo jedna o drugoj...
-i ono baš smo b.f...
-volim ju puno
-Jurićka..[ff moja..]
-obožavam ju
-b.f iz razreda..
=D[šmjc]
-preluda je cura..
-i nju punoo volim..
-Monika
-ta cura je preluda
-u zadnje vrijeme sam super s njom
-"ona ima oci.."lol
-vt
-Ivana
-moja mala
-ima neke prelude ideje
-cesto zuji i tak to
-predobra je.vt
-Anela...moja naaaaaaaj sestrična...
-cura je preluda
-njene fiks ideje i njene izjave
-voli se sramotit
-ma volim ju.
-Vjera
-ta cura je isto legenda
-ima predobra fore
-predobro se oblaci.
-vt
.....

**Ljubav...**

-volim jednog dečka..
-do sad sam imala samo 1 dečka
kojeg sam baš voljela
-ostalo je sve bilo koma...
-baš užasno...
-možda je napokon vrijeme
da i meni sve bude ok...

četvrtak, 26.10.2006.

Muškarci su snaga,muškarci su moć,muškarci su samo za jednu noć,za jednu noć i ništa više,mi smo gadure,al nas je više!!!

haha,kako ludi naslov...to mi je novi moto u životu...u škli je bilo prehebeno...Baš smo se ludo zabavljali....bilo nas je samo 14...aleluja... nismo pisali fiziku,al sam ja dobila 5...iz nečeg tamo...ma šta ja znam...al sam ponosna na sebe zbog te 5 i dobila sam 3 iz zemljopisa...kao imam površno riješenu radnu...daj kill jorself...ma nije važno...ugl ujutro sam bila na treningu...baš mi je bilo ludo...mislim umorile smo se ko stoka...fkt previše...bila sam mokra,al doslovno i to prvi put...na kraju smo igrale...kako smo se smijale...ko budale smo igrale..koji lom... onda u školi u kojoj sam već rekla je bilo predobro...joj,da...jučer mi je bila moja predraga cholica kod mene...ma bilo nam je baš hebeno... Znate išla je kuhat ručak-koji je bio,bit ću blaga-FUJ!!!! i još mi je cijelu kuhinju sjebala...onda smo se zajebavale i onda u školu...ma ne da mi se više pisat...ugl,ovo je moj novi moto i postala sam ovisna o pjesmi-Tko sam ja da ti sudim od olivera...pa ću vam ju stavit...haha... i riječi...

Tko sam ja da ti sudim

Dolazim, da se poklonim
ispred lica tvog i tvoje kriposti
vracam se, da te zamolim
da blagoslovis mi pute za kraj
Jer pobjede i porazi
bez tebe na isto svode se
a konac ove nase ljubavi
prvi sam odmotao ja
I tko sam ja, tko sam ja
da ti sudim
iz zlatnih snova te budim
tko sam ja, tko sam ja
da ti sudim
Ref.
Jer ljubav je moja kamenje
breme i znamenje
koje uvijek si sa
mnom dijelila ti
a dobila najmanje
Ljubav je moja kamenje
breme i znamenje
koje uvijek primis ti
kada napuste me svi
sto jos jucer su se na me zakleli
U-u-u-u, tko sam ja
da ti sudim
u-u-u-u, iz zlatnih snova
te budim
Jer pobjede i porazi
bez tebe na isto svode se
a konac ove nase ljubavi
prvi sam odmotao ja
I tko sam ja, tko sam ja
da ti sudim
iz zlatnih snova te budim
tko sam ja, tko sam ja
da ti sudim
Ref.
U-u-u-u, tko sam ja
da ti sudim
u-u-u-u, iz zlatnih snova
te budim
u-u-u-u, tko sam ja
da ti sudim



- reci.. (17) - ovo ti ne treba - ...-

<< Arhiva >>