Linkovi.....

Torcidin site
Moja srećica-Chola
Korekt
Vicky b.f.
Kar'o b.f
Maja
Mia
Nirvana girl
Ivana
Marijana
Marija
Moja Anelicakiss
Ivanny
...**FF**...
..Anđela...
..Monika..
Blog.hr

slike...i te neke gluposti..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je mjesto..na kojem sam provela većinu svog vremena dok sam bila u imotskom..hehe...Modro jezero...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (10)
Rujan 2006 (21)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (7)
Lipanj 2006 (26)
Svibanj 2006 (27)
Travanj 2006 (28)
Ožujak 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by :PeArL

PeArL design ©

......

moja msn adresa:
gromovita@hotmail.com


**O meni...**


Ime...anamaria...
Nadimak...ima ih puno...al ana i anchy ugl...
Na svijet došla...06.07.1992...-da,da 15..lol
škola...XIII.gimnazija,1.d

**Volim...**

-spavat..
-čokoladu..
-svoje frendove i frendice..
-jednog dečka...
-msn..bez kojeg ne mogu..
-odbojku..
-svog psa..
-ljeto..
-more...
-iPod..
-smijat se..
-sarkazam...
-pričat
....


**Ne volim...**
-laži
-školu..
-grmljavinu...
-bahate ljude..(iako sam i ja nekad)
-trule ljude
-većinu novog razreda
-likovni...
....
-slušam sve..
-ovisi kakve sam volje..
-slušam ono kaj mi padne na pamet...

....

**Frendovi...**
-Marijana...

-bile smo jedna drugoj na prvom rođendanu..
-sve znamo jedna o drugoj...
-i ono baš smo b.f...
-volim ju puno
-Jurićka..[ff moja..]
-obožavam ju
-b.f iz razreda..
=D[šmjc]
-preluda je cura..
-i nju punoo volim..
-Monika
-ta cura je preluda
-u zadnje vrijeme sam super s njom
-"ona ima oci.."lol
-vt
-Ivana
-moja mala
-ima neke prelude ideje
-cesto zuji i tak to
-predobra je.vt
-Anela...moja naaaaaaaj sestrična...
-cura je preluda
-njene fiks ideje i njene izjave
-voli se sramotit
-ma volim ju.
-Vjera
-ta cura je isto legenda
-ima predobra fore
-predobro se oblaci.
-vt
.....

**Ljubav...**

-volim jednog dečka..
-do sad sam imala samo 1 dečka
kojeg sam baš voljela
-ostalo je sve bilo koma...
-baš užasno...
-možda je napokon vrijeme
da i meni sve bude ok...

utorak, 04.07.2006.

Samo ostaje nada da vrijeme sad liječi sve rane i da bog će mi dati sad snage preživjet te dane...

evo da nešto napišem...bila sam vani....i tako...ne da mi se pisat kako sam zbedirana,jer sam to već napisala na drugi blog...uglavnom sve mi ide nizbrdo....ah,život je kurva..sad iščekujem 06.07...naime jer tada napokon imam rođendan....weeee...jedva čekam.....dosađujem se iz dana u dan...samo slušam muziku....trenutno sam opsjednuta s pjesmom "Prava ljubav"...imate u boxu tekst...stvarno je pjesma super.... jedva čekam da odem iz ovog zagreba....napokon ću doć na more i vidjet ekipu i strica i bebe i didove i tetu Midadu...prvo sam u splitu...idem se zajebavat s ekipom iz stare škole...Ivana jedva čeka kad ću doć...nismo se pošteno napričale već nekih godinu dana....jedva čekam... onda van sa cijelom ekipom:Ivana,Žeki,Anđela i ja,a možda i Tihana...samo znam da će mi falit par ljudi....evo da ih i nabrojim....Erika,Anela, Cuci,tata(hm,hm....nemojte mislit da sam neka maza..),Beba i naravno Capan..di bi ja njega zaboravila....ipak će mi on najviše falit...al eto šta je,tu je....al jedva čekam da vidim Katy koja se ofarbala,Mare koju nisam vidjela 6 mjeseci,Seke isto ju nisam vidjela 6 mjeseci....ma pišem gluposti...evo da još napišem,ovo mi jedan od zadnjih postova,prije nego odem na more...naslov će bit uvijek isti sve dok ne prestanem bit u bedu..ajde ljudi budite mi pozdravljeni i jedan cmoxs svima....



- reci.. (14) - ovo ti ne treba - ...-

<< Arhiva >>