Linkovi.....

Torcidin site
Moja srećica-Chola
Korekt
Vicky b.f.
Kar'o b.f
Maja
Mia
Nirvana girl
Ivana
Marijana
Marija
Moja Anelicakiss
Ivanny
...**FF**...
..Anđela...
..Monika..
Blog.hr

slike...i te neke gluposti..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je mjesto..na kojem sam provela većinu svog vremena dok sam bila u imotskom..hehe...Modro jezero...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (10)
Rujan 2006 (21)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (7)
Lipanj 2006 (26)
Svibanj 2006 (27)
Travanj 2006 (28)
Ožujak 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by :PeArL

PeArL design ©

......

moja msn adresa:
gromovita@hotmail.com


**O meni...**


Ime...anamaria...
Nadimak...ima ih puno...al ana i anchy ugl...
Na svijet došla...06.07.1992...-da,da 15..lol
škola...XIII.gimnazija,1.d

**Volim...**

-spavat..
-čokoladu..
-svoje frendove i frendice..
-jednog dečka...
-msn..bez kojeg ne mogu..
-odbojku..
-svog psa..
-ljeto..
-more...
-iPod..
-smijat se..
-sarkazam...
-pričat
....


**Ne volim...**
-laži
-školu..
-grmljavinu...
-bahate ljude..(iako sam i ja nekad)
-trule ljude
-većinu novog razreda
-likovni...
....
-slušam sve..
-ovisi kakve sam volje..
-slušam ono kaj mi padne na pamet...

....

**Frendovi...**
-Marijana...

-bile smo jedna drugoj na prvom rođendanu..
-sve znamo jedna o drugoj...
-i ono baš smo b.f...
-volim ju puno
-Jurićka..[ff moja..]
-obožavam ju
-b.f iz razreda..
=D[šmjc]
-preluda je cura..
-i nju punoo volim..
-Monika
-ta cura je preluda
-u zadnje vrijeme sam super s njom
-"ona ima oci.."lol
-vt
-Ivana
-moja mala
-ima neke prelude ideje
-cesto zuji i tak to
-predobra je.vt
-Anela...moja naaaaaaaj sestrična...
-cura je preluda
-njene fiks ideje i njene izjave
-voli se sramotit
-ma volim ju.
-Vjera
-ta cura je isto legenda
-ima predobra fore
-predobro se oblaci.
-vt
.....

**Ljubav...**

-volim jednog dečka..
-do sad sam imala samo 1 dečka
kojeg sam baš voljela
-ostalo je sve bilo koma...
-baš užasno...
-možda je napokon vrijeme
da i meni sve bude ok...

nedjelja, 28.05.2006.

Golube, moj golube,nosi joj suze mjesto pjesme...ja odlazim k'o da sam kriv,što voljeh onu koju ne smijem

jučer se dosađujem po kući....i najedanput zvoni telefon....ja se javim....s druge strane linije je bila anela...koja me žicala da idem s njom u kino....ajde dobro....onda sam ja žicala svoju mamu da me pusti i pustila me....onda su anela,tetak i teta došli po mene i vozili su nas u kino...gledale smo-"kod kuće je najljepše"...baš je fancy film....poslije kina smo išle u subway....prvo sam se ja malo zeznula u potrazi subwaya....kad smo ga napokn našle....sjele smo unutra i zajebavale se....onda smo negdje oko 9 krenule doma.....oko nas svi darkeri na trgu...dugo smo čekale tramvaj....kad smo napokon došle doma...uzele smo puding i lijepo u sobu.....cijelu večer smo izvodile gluposti.... slušale smo "moju štiklu" i "lovers and friends"....onda je aneli palo napamet da ukrasimo njenu majcu...cijelu smo majcu zašarale s tušom i lakom....i još smo neke gluposti zašile na majcu...ono što nam se nije dalo zašit smo zaljepile sa selotejpom....ha,ha,ha...onda smo našle neki stari anelin dnevnik....ja sam plakala od smijeha dok sam ga čitala....anela je cijeli dan pričala nešto o bogu....pričala je kako je ona časna sestra...i da nju bog zove iz katedrale da se dođe pomolit...još mi je cijelu večer čitala bibliju.....napokon smo negdje oko 01:00 išle spavat...ja nisam mogla spavat jer sam opet prehlađena.....budila sam se svakih sat vremena...jer sam se gušila....onda sam se napokon probudila oko 6...nešto sam se valjala po kauču....dala mi je fkt neudoban jastuk....jedan što joj je briglja kupio za rođendan....ja zaspem i najednom čujem da mi zvoni mobitel.....bezuspješno sam ga tražila neke 2 minute...kad sam se napokon javila....počne me tata odmah ispitivat kad je sestri natjecanje.....ja onak dođem:"nemam pojma,ja sam kod anele i ja spavam....nazovi mamu"..uglavnom smo se onda probudile i išle lijepo doručkovat...jele smo pršut i poslije nam je anelina baka donijela jagode da jedemo....njam....onda smo zvale sve po redu da idu s nama na jarun...ili nisu mogli ili se nisu javljali...taman je mene mama zvala da će doć po mene...kad je anela pokušavala reć- pop kopa prokop,prokop kopa pop....tako smo se smijale....naime-sestra mi je bila 4. na 15.croatia cupu....to joj je bilo prvo veće natjecanje....inače ona se bavi karateom....ajde ljudi svima extra cmoxs....LOLIMO VAS!!!anamaria i anela....



- reci.. (9) - ovo ti ne treba - ...-

<< Arhiva >>