Linkovi.....

Torcidin site
Moja srećica-Chola
Korekt
Vicky b.f.
Kar'o b.f
Maja
Mia
Nirvana girl
Ivana
Marijana
Marija
Moja Anelicakiss
Ivanny
...**FF**...
..Anđela...
..Monika..
Blog.hr

slike...i te neke gluposti..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je mjesto..na kojem sam provela većinu svog vremena dok sam bila u imotskom..hehe...Modro jezero...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (10)
Rujan 2006 (21)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (7)
Lipanj 2006 (26)
Svibanj 2006 (27)
Travanj 2006 (28)
Ožujak 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by :PeArL

PeArL design ©

......

moja msn adresa:
gromovita@hotmail.com


**O meni...**


Ime...anamaria...
Nadimak...ima ih puno...al ana i anchy ugl...
Na svijet došla...06.07.1992...-da,da 15..lol
škola...XIII.gimnazija,1.d

**Volim...**

-spavat..
-čokoladu..
-svoje frendove i frendice..
-jednog dečka...
-msn..bez kojeg ne mogu..
-odbojku..
-svog psa..
-ljeto..
-more...
-iPod..
-smijat se..
-sarkazam...
-pričat
....


**Ne volim...**
-laži
-školu..
-grmljavinu...
-bahate ljude..(iako sam i ja nekad)
-trule ljude
-većinu novog razreda
-likovni...
....
-slušam sve..
-ovisi kakve sam volje..
-slušam ono kaj mi padne na pamet...

....

**Frendovi...**
-Marijana...

-bile smo jedna drugoj na prvom rođendanu..
-sve znamo jedna o drugoj...
-i ono baš smo b.f...
-volim ju puno
-Jurićka..[ff moja..]
-obožavam ju
-b.f iz razreda..
=D[šmjc]
-preluda je cura..
-i nju punoo volim..
-Monika
-ta cura je preluda
-u zadnje vrijeme sam super s njom
-"ona ima oci.."lol
-vt
-Ivana
-moja mala
-ima neke prelude ideje
-cesto zuji i tak to
-predobra je.vt
-Anela...moja naaaaaaaj sestrična...
-cura je preluda
-njene fiks ideje i njene izjave
-voli se sramotit
-ma volim ju.
-Vjera
-ta cura je isto legenda
-ima predobra fore
-predobro se oblaci.
-vt
.....

**Ljubav...**

-volim jednog dečka..
-do sad sam imala samo 1 dečka
kojeg sam baš voljela
-ostalo je sve bilo koma...
-baš užasno...
-možda je napokon vrijeme
da i meni sve bude ok...

srijeda, 03.05.2006.

muče me teške muke....

hm....totalno se loše osjećam....ne znam šta mi je...zapravo znam...totalno sam zbedirana...best frendovi mi se ne javljaju i nemogu mi dat savjet....a katy-koja mi uvijek daje savjet ne želi mi ovaj put pomoć jer kaže da se ona ne želi mješat u to jer se već jedanput posvađala s tim dečkom koji ima veze s odlukom.....i to zbog mene.....a on joj je best frend,a ja best frendica... totalno sam zbedirana...ne znam šta da radim....mare mi ne odgovara na poruke-valjda nema para....capanu je izgašen mob-kad ide spavat prije novorođenčadi(nemoj se ljutit na svoju frendicu,znaš da te ja puno LOLIM!!!!!!!)....totalno sam zbedirana...mrzim kad moram nešto odlučit,a s nikim se prije ne popričam....nek se netko od vas što prije javi....vi koji ste u zg..... ako treba doć ću kod vas doma....fkt...nemrem o tom preko telefona.....baš sam loše volje...još mi je od kumova sin-koji nema ni godinu dana u bolnici....bori se za život....mislim to je dijete...kaj je ono bogu skrivilo...za 3 dana mi bratić ide na operaciju.....mali ima 3 i pol godine...fkt katastrofa....a vi se moji takozvani BEST FRENDOVI javite!!!!!!!!cmoxs......



- reci.. (26) - ovo ti ne treba - ...-

<< Arhiva >>