< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off







Linkovi

Tihanin blog


Martinin (moj blog)


Caricin blog


Borisov blog


maaalo o nama....

evo malo mojih i Vlatkinih te slika od naših prijatelja....

uživajte......


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja Vlatka i Lea

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bata i Iva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bilić i Bruno


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lea i Vlatka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vlatka i ja


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Petar


o nama:

ime: Martina
prezime:nije važno
god:12 još maaaaaalo 13
točnije 16.05.
znači rođena sam:16.05.1995.
razred:6.c
mjesto stanovanja:Županja
volim:sve sto vole ljudi u mojim godinama,,,,
prijatelje,,,simpatiju,,,,mamu,,tatu,,,
sestre,,,svoj kompjuter,,,,mobitel,,,,
pse,,,i razne životinje,,,,,pjesme,,,
ma ne znam sta da napišem kada sveeeee
obožavam,,,,,etoooooo,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ne volim: umišljene osobe,,,,ljubomorne,,,,
ma malo toga ne volim,,,,,,
slušam:većinom strane pjesme,,,,,
50 cent,,,Beyonce,,,Rihanna,,,
itd....

eto sada ce vam se Vlatka moja best frendica opisati...

puuuuuuuusa od Martine




ime: Vlatka
prezime: tatino
god: 12,5
rođena sam: 20.08.1995.
razred: 6.c.
mjesto stanovanja: Županja
volim: ljeto...obitelj...simpatiju...životinjice...
kompjuter...itd ....itd...itd
uglavnom volim sveee...
ne volim:neke osobe...umišljene,glupee...
slušam:večinom narodne...i naše...

puusa veelika od VLATKE

utorak, 01.01.2008.

...sretna nova 2008...

bok...evo prošao je i taj doček Nove 2008. godine...
super nam je bilo...slavili smo u Martininom stanu sami (bez njenih roditelja)
slavili smo sa Filipom St. Antoniem J. Tihanom C. i Irenom C.
plesali smo, zezali se, i još puuuuuuuno toga...
u ponoć samo otvorili šampanjac i palili prskalice....
sve to na balkonu koji je gledo na poligon gdje je ove godine bio doček....
nakon toga otišle smo sa Filipom i Antoniem malo na poligod gdje su
pucali petarde UŽAS...
super smo se proveli i jedva čekamo 2009. godinu kako bi opet tako slavili....
zabava je trajala do tri sata...a mi smo zaspale oko četiri.... i probudile se u jedan sat...
a sada kada napišemo ovaj post Vlatka hoće kući...he he he
a ja ju moram nekako zaustaviti....he he he
kako bi mogle zajedno gledati martinin najdraži film: HIGH SCHOOL MUSICAL...
ali ona ipak želi ići kući....
sada je rekla kako kod kuće nije bila dva dana zato što je bila kod mene.....
eto to je bio naš doček nove godine koji je bio ODLIČAN...



P.S. SRETNA VAM NOVA 2008. GODINA






by:





|Komentiraj 4| Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.