Umetnost prezivljavanja s tendencijom porasta udela zivota.

25.12.2004., subota

Studiram Mrak.
Ljudi su bash ovuda reshili da prolaze.
Nije me briga.
Ne gledam ih.
Chudni pogledi u njihovim ochima.
I jutarnja hladnoca u srcima.
Bash mi i ne bi prijala rech.
Pustinja

Chuda su mogutja!
Mozda bash sad,
Uprkos svoj ovoj hladnoci osetim enshto!
Ovo je Test.
Znam to.

Dve machke i ja.
Skrivene u tami parka,
Kroz koji se bezobrazno probija
Svetlost ulichnog lampiona.
Skrila sam se od ljudi.
I machke su skrivene od mene.
A hladnoca? Ona se zauvek skrila nocas u moje telo.

Pritiskam sledjene prste.
Oni pritiskaju mene.
Komadici razbijenog stakla stidljivo sijaju na asfaltu.
Kao kapljice na vrelom telu
Shto se upravo izvuklo iz mora.

Mirise njegove ne osecam kroz zatvorene noszdrve.
Samo chujem prljave uzdisaje grada koji se budi.
I shkripanje machijeg ljubavnog plesa Jutra.

<< Arhiva >>