Ono shto ispunjava kratko i besmisleno vreme izmedju rodjenja i smrti su ljubav i umetnost.
Prvo je ono nedostizno shto se verovatno nikad ne moze naci, a drugo je moja zivotna ljubav...

Zez!

06.10.2004., srijeda

Oda mojoj Cakanoj!

Jednom davno iza sedam mora i sedam gora ziveshe jedna princeza. Bila je slatka, vickasta i blesava. Qrvetina matora, znala je kako da me nasmeje i kako da me natera da zaboravim ruzno. Daje mi nadu u jedan drugi svet u kome zive ljudi kao shto smo mi, topli, druzeljubivi, bez predrasuda i neogrezli u malogradjanstvo.
Volim njene plave pletenice, tople vrckave ochice i malo dupe koje stalno pominje. Volim je i kad se duri i kad pravi sranje.
Volim je i kad je tuzna i mashem rukama i shtapom da oteram sive misli od nje.. Ne volim da je vidim takvu. Molim je samo da nikada ne bude tuzna i nesrecna jer ljudi kao ona ne zasluzuju to.
Volim te V. :*****

- 19:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2004  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Superkalafradzelistikespiralidoushus.