Ono shto ispunjava kratko i besmisleno vreme izmedju rodjenja i smrti su ljubav i umetnost.
Prvo je ono nedostizno shto se verovatno nikad ne moze naci, a drugo je moja zivotna ljubav...

Zez!

15.09.2004., srijeda

Put...

E da zaboravila sam idem na put. Tamo cu da jashem konje. PRave zivotinje konje, a ne pripadnike mushkog pola ljudskog roda ili tako nekako. Kachite? :) Bash ce mi biti lepo. Igracu se s maleckim rodjakama, zamishljacu kako bi im stajale velike sise. Ups! Kako bi im stajale malene haljinice za princeze. I tako idem sad da se pozdravim s narodom i da okachim sisu ako mi je poshalju i onda da spavam.

E a ovaj zaborravila sam. Podsetio me je dzukac (ovo ime se provlachi kao sisa kroz svaki moj post...!! spuki!) za net. Necu biti bez neta, jer me chekaju tamo ona tri haxtora iz the x filesa. Da jurimo ka vishem cilju u nadi za nalaskom vanzemaljskog zivota koji ce spasti ljudski rod od njega samog. Zanimljiva teorija.

- 02:11 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Superkalafradzelistikespiralidoushus.