Ono shto ispunjava kratko i besmisleno vreme izmedju rodjenja i smrti su ljubav i umetnost.
Prvo je ono nedostizno shto se verovatno nikad ne moze naci, a drugo je moja zivotna ljubav...

Zez!

15.09.2004., srijeda

Sisa!

Sad neko moze pomisliti da sam ja opterecena sisama lai to uopshte nije tako. Evo zashto se u mom postu ponovo pojavljuje sisa kao tema:
1. Danas sam posmatrala sisu moje kozmeticharke dok me je depilirala.
2. KAd sam se nakachila na irc dala sam dzukcu da pogleda prethodni post i on je prokomentarisao kako bi trebalo da stavim sliq sise neke babe kako bi post bio potpun. E onda sam ja ishla na google i trazila mature lovers free images i naravno nashao mi je gomilu sajtova (jebote ko gleda jebene matorke kako se karaju!??!?! koga to dodjavola lozi????). E i tako ja otvorila jedan, fine neke matorke s dildoima i pochela da gledam... Sve kul, opishteno, pichi tool u pozadini, tipkam na ircu, gledam matorke, biram sisu... I odjednom se setim, jebote pa moja baba je doshla kod mene u sobu da gleda tv!!!! O ne o ne o ne! I onda sam ugasila taj site... Jebote ladno je baba mogla da pomisli da sam nastrana lezbacha. Mislim homosexualac i to lolita. Uzas.

I eto tako. Sise ostaju nepresushni izvor inspiracije. Da li bi se neko ljutio ako stavim sliq sise? Mislim da ne bi. SAd cu da ubacim neq, samo da vidim kako se to radi.

- 01:04 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Superkalafradzelistikespiralidoushus.